Emiel's polo 9n3

Re: Emiel stelt zich voor

Ziet er idd gedeeltjelijk strak uit, de rechterkant is niet gespoten en kan nog wel wat polijstuurtjes gebruiken. Hard nodig, samen met het dak, maar ben erg tevreden. Zondag ga ik proberen tijd te maken om de wagen verder te polijsten en winterklaar te maken.

@ Onno, de kleur is blauw, moet alleen nog een keer foto's maken in de zon, dan komt de kleur veel beter uit:


[resize=640:3mzq2h3l]http://i239.photobucket.com/albums/ff221/emiel10/polo%209n3/49379ffa.jpg[/resize:3mzq2h3l]
 
Re: Emiel stelt zich voor

ohw sorry, kleur is gewoon rood, zal hem ook proberen van het weekend te installeren, zit een beetje krap in de tijd de laatste tijd.. En de komende tijd wordt het alleen maar erger haha
 
Re: Emiel stelt zich voor

Gisteren de pook ook aangesloten, ziet er in de avond erg sjiek uit:

Voor het aansluiten van de W8 verlichting heb ik Bas toch echt nodig, dit is niet zo makkelijk ompluggen als ik dacht maar dat moet ook goedkomen.

Zondag als het een beetje weer is de auto polijsten en maar eens kijken wanneer de winterwielen eronder gaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Emiel stelt zich voor

Pook stelt niks voor, is de oude eraf wippen, de nieuwe erop en even 12v erheen leggen, nu lag er bij mij een geschakelde 12v vanaf de zekeringkast naar de radio om die in te laten schakelen op contact, hiervan heb ik de stroom gepakt. Dan doet de verlichting het ook altijd, en niet alleen als mijn lampen aanstaan.

Tevens de TT pedalen van het weekend geinstalleerd, alleen nog geen foto's van. En de auto nog niet onder handen genomen verder, wou hem nog polijsten voor de winter maar de tijd schiet ernstig te kort.. Hopelijk kan ik hiermee komend weekend aan de slag..
 
Re: Emiel stelt zich voor

Gisteren de winterwielen maar eens gemonteerd, gelijk de wielkasten maar eens goed schoongemaakt en de remklauwen/trommels opnieuw zwart gespoten.

[resize=640:izz979jw]http://i239.photobucket.com/albums/ff221/emiel10/Detailen/d4928cd1.jpg[/resize:izz979jw]
 
Re: Emiel stelt zich voor

vind de 17inch natuurlijk veel mooier, maar die kunnen van de winter eerst eens opgeknapt worden... En dan van het weekend eindelijk mijn eigen auto eens winterklaar maken, heb er al veel gedaan, gevolg is dat je eigen erbij inschiet natuurlijk.. maar dat komt goed, zaterdag 11 graden volgens de voorspellingen dus dan moet het lukken
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!