EL Wire & Laser Wire installeren

ik ben van plan om EL Wire in mijn wagen te plaatsen. zou deze met een ad a circuit zekeringhouder in de zekeringkast aansluiten (denk via de sigaretten zekering F55, ofwel de achteruitwisser zekering F43)
of kan dit ook via een vrije zekeringplaats waar je een koperen pin ziet zitten? (zie foto)

heeft er al iemand van jullie EL Wire of Laser Wire geïnstalleerd in zijn wagen, en wat vinden jullie er van.
en op welke manier sluit je ze aan: met een usb aansluiting, sigaretten stekker, of in de zekeringkast.

tempImage9b3ffX.jpg
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Dat ziet er gewoon erg netjes uit zo!
Ik hoop alleen dat het blijft zitten als het eens heel warm word in de auto.
thx ;) ben er echt zelf heel tevreden over.
heb toch op de meeste plaatsen goed moeten werken (prutsenStick Out Tongue) om deze er goed in te krijgen daar de kieren echt heel nauw aansloten. staat heel goed strak.
zal afwachten worden wat het geeft bij lang warm weer he.
jammer dat de bovenste naad in de deuren (onder de deur openingshendel) fake zijn anders had ik deze direct ook ingebouwd.
ben er over aan nadenken om het eventueel ook nog rondom de deur openingshedels te plaatsen.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Dat ziet er gewoon erg netjes uit zo!
Ik hoop alleen dat het blijft zitten als het eens heel warm word in de auto.
tot nu toe met wat warme dagen lekker es buiten in de zon gereden en tijdje laten staan. geen enkel probleem tot nu toe. blijft lekker zitten en goed werken.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Het ziet er inderdaad tot nu toe erg mooi uit hoor, ik wacht nog even jouw ervaring af na wat hete dagen, anders ga ik voor mijn Auris ook eens kijken :)
tot nu toe met wat warme dagen lekker es buiten in de zon gereden en tijdje laten staan. geen enkel probleem tot nu toe. blijft lekker zitten en goed werken.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!