EL Wire & Laser Wire installeren

ik ben van plan om EL Wire in mijn wagen te plaatsen. zou deze met een ad a circuit zekeringhouder in de zekeringkast aansluiten (denk via de sigaretten zekering F55, ofwel de achteruitwisser zekering F43)
of kan dit ook via een vrije zekeringplaats waar je een koperen pin ziet zitten? (zie foto)

heeft er al iemand van jullie EL Wire of Laser Wire geïnstalleerd in zijn wagen, en wat vinden jullie er van.
en op welke manier sluit je ze aan: met een usb aansluiting, sigaretten stekker, of in de zekeringkast.

tempImage9b3ffX.jpg
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Op zich erg gaaf!! Hoe ziet het er overdags uit (ook als het niet aan staat), zie je het niet heel erg zitten allemaal?
overdag als de verlichting uit staat ziet het er ook heel netjes uit vind ik.
ziet er dan vanbinnen iets sportiever uit en de EL Wire ziet er dan eigenlijk meer sportief Orange uit ;)
alles zit mooi perfect op zen plaats, "tip" (wel bij super korte bochten de strip waar je em in de spleten mee stopt een hoekje uit knippen, werkt gemakkelijker zo).
ik zal deze week nog es een paar foto's overdag nemen.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
@Marc Vuylsteke netjes gedaan man!
Hoe heb je het voor elkaar gekregen en is het ook dimbaar?
thx :cool:
begonnen linkerkant aan de stuurkolom, dan zo naar links en naar boven en zo helemaal naar recht en terug naar onder richting stuurkolom. en dan zo verder naar de middenconsole.
alles in één stuk gelegd met een el Wire van 5m, had nog bijna 65cm over.
aansluiting zwart op massa metaal (of bruin) en de rode plus op de grijs/blauw achter de schakelaar verlichting. daar ook de inverter geplaatst.
werkt perfect samen en dimbaar met de rest van de knoppen verlichting en zo. staat nu op 50 of 55% ingesteld.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Roon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!