eddyfr :: 2013 Volkswagen Polo R WRC street edition

Gilles de milltek is echt een aanrader. Het effect is natuurlijk groter met een custom 3" downpipe.
Vandaag gaan knallen (letterlijk) en hij was pas gewassen Big Grin
Grotefoto-WPRZMRNA.jpg
 
Die plofjes in de uitlaat, heerlijk!! Big Grin Als je nu straks alle modificaties en chip hebt gedaan, op wat voor vermogen zou je dan ongeveer komen?

Als de TCS inkomt knalt ie het hardst, is iets heel apart.
Een vlakke 330pk is het doel. Piekje tot 360pk wil ik niet hebben. Daarom ook de APR pomp om het midden toerengebied te voorzien van genoeg brandstof.
 
  • Leuk
Waarderingen: WobbleKid
Heb je ook grotere uitlaten? Lijkt zo op de foto. Ziet er allemaal goed uit en ben benieuwd wat het resultaat zal zijn Big Grin

Mijn auto is trouwens net zo vies (of nog viezer) dan die van jou haha.

Ze zijn iets groter ja, 80mm twin pipe of zoiets? staat wel op site van milltek wss.

Haha ja maar ik had net de polo compleet gewassen en dat was het resultaat na een paar uur gassen. Het was echt wel vies die dag op onze wegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: WobbleKid
Toffe auto's! De onze is volledig standaard. Enkel nu een wintersetje van platin met nokian bandjes in 17 duim, achterste ramen extra getint en een andere antenne. Mssch binnen een klein jaartje een remap. Als de garantie gedaan is... 300 pk klinkt goed...
Eddy fr, ...nog veel geluk met de aanpassingen. Zijn Voor mezelf te extreem. Maar, ieder zijn ding he. Anders was 't allemaal eenheidsworst he.
 
Volkswagen  Polo 6R WRC  2.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Gilles Van de Gehuchte
Toffe auto's! De onze is volledig standaard. Enkel nu een wintersetje van platin met nokian bandjes in 17 duim, achterste ramen extra getint en een andere antenne. Mssch binnen een klein jaartje een remap. Als de garantie gedaan is... 300 pk klinkt goed...
Eddy fr, ...nog veel geluk met de aanpassingen. Zijn Voor mezelf te extreem. Maar, ieder zijn ding he. Anders was 't allemaal eenheidsworst he.

Thx, extreem is voor iedereen anders eh. Aanpassen van de turbo, kop of installeren van een mechanische sper dat beginnen al extreme updates voor mij te worden :mrgreen: Ik doe deze updates enkel om de zwakke punten eruit te halen. Mooi voorbeeld zijn ook de originele draagarmrubbers, iedere WRC op een stage 1 map rijd die blijkbaar zo aan flarden. Dat er vermogenwinst aan mijn updates vast gekoppeld is, is mooi meegenomen. Maar het is niet de bedoeling om het uiterste uit een k04 turbo te halen. Qua driveabilty is de WRC er echt een pak op vooruit gegaan vergeleken met origineel. En voor de rest: "It's all in the tune". 300pk is ook maar een piek gemeten op de testbank. Ik weet niet in hoeverre tuners de WRC al op de baan hebben getest om temperaturen te controleren, maar de originele IC is echt veels te klein om dan nog maar van de uitlaat te zwijgen...

Heb ik jou trouwens gesproken tijdens de laatste meeting in Gent?
 
Thx, extreem is voor iedereen anders eh. Aanpassen van de turbo, kop of installeren van een mechanische sper dat beginnen al extreme updates voor mij te worden :mrgreen: Ik doe deze updates enkel om de zwakke punten eruit te halen. Mooi voorbeeld zijn ook de originele draagarmrubbers, iedere WRC op een stage 1 map rijd die blijkbaar zo aan flarden. Dat er vermogenwinst aan mijn updates vast gekoppeld is, is mooi meegenomen. Maar het is niet de bedoeling om het uiterste uit een k04 turbo te halen. Qua driveabilty is de WRC er echt een pak op vooruit gegaan vergeleken met origineel. En voor de rest: "It's all in the tune". 300pk is ook maar een piek gemeten op de testbank. Ik weet niet in hoeverre tuners de WRC al op de baan hebben getest om temperaturen te controleren, maar de originele IC is echt veels te klein om dan nog maar van de uitlaat te zwijgen...

Heb ik jou trouwens gesproken tijdens de laatste meeting in Gent?
Nee, dat moet iemand anders geweest zijn. Ik ben alleen nog maar eens naar de vw days op zolder gaan kijken. Vond ik persoonlijk teleurstellend. Het weer toen ook
Hier bij mij in de buurt rijd er ook nog een wrc rond. Heeft de stickers eraf gedaan, andere uitlaat, inlaat en chip. Ging nu nog een andere intercooler en pomp steken.
Als de onze gechipt gaat zijn, hoop ik om de draagarmen heel te laten. Zullen afwachten...
Effe gewoon een vraagje. Welk verbruik heb jij? Ik zelf zit op 8.2 en op 7000km bijn een litertje olie bijgevuld.
Grts nog en prettig eindejaar voor iedereen hier! Geniet ervan!
 
Volkswagen  Polo 6R WRC  2.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!