DRL

Bij deze codering voor mijn polo 6c staat er ook dimming bij dus officieel moet dagrij verlichting 30% dimmen maar volgens de apk mag je 4 stadslichten maximaal hebben dus heb ze als stadslicht
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201107-200732.jpg
    Screenshot_20201107-200732.jpg
    320.8 KB · Weergaven: 21
volkswagen  Polo 6c  1.0 mpi 55kw 
je moet de 09 module (BCM)
dan security access invoeren 31347
dan naar adaptatie kanalen
en dan de goede set kanalen zoeken (b34 voor links en b6 voor rechts)
dan moet je even kijken naar de functiegroep waar daytime running lights onder vallen (AB CD EF of GH)
als die vallen onder A dan moet je de dimming curve van AB zetten op x procent waarbij 100% overeenkomt met een dimming van 127.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jur6R en Sal
je moet de 09 module (BCM)
dan security access invoeren 31347
dan naar adaptatie kanalen
en dan de goede set kanalen zoeken (b34 voor links en b6 voor rechts)
dan moet je even kijken naar de functiegroep waar daytime running lights onder vallen (AB CD EF of GH)
als die vallen onder A dan moet je de dimming curve van AB zetten op x procent waarbij 100% overeenkomt met een dimming van 127.

De code 31347 werkte niet. Met de code 30724 krijg ik wel de melding code accepted. Maar nu vraag ik mij af waar ik dan de aanpassing moet maken.
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
Inderdaad alleen 6C en AW. Daarnaast mag je wel via stadslichten hebben maar niet in de bumper en in de koplampen. Die afstand is officieel te groot. Meneer agent kan je er voor bekeuren als ze de regels goed kennen :)
 
Inderdaad alleen 6C en AW. Daarnaast mag je wel via stadslichten hebben maar niet in de bumper en in de koplampen. Die afstand is officieel te groot. Meneer agent kan je er voor bekeuren als ze de regels goed kennen :)
Dit hebben die Volvo's toch ook? Stadslicht onderin de bumper en bij de koplampen?
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
Dit hebben die Volvo's toch ook? Stadslicht onderin de bumper en bij de koplampen?

Als dat zo is heeft deze een type goed keuring. De Polo heeft dit niet daarvoor. Dus naderhand zo aansluiten is niet toegestaan.

PS je mag me de volvo laten zien die het op beide plaatsen heeft. Ik ben geen Volvo kenner
 
Als dat zo is heeft deze een type goed keuring. De Polo heeft dit niet daarvoor. Dus naderhand zo aansluiten is niet toegestaan.

PS je mag me de volvo laten zien die het op beide plaatsen heeft. Ik ben geen Volvo kenner
Ah oké, daar had ik nog niet aan gedacht.
Ik zie ze wel eens rijden met drl (en stadslicht want gedimd) op beide plaatsen, maar ik kan zo snel geen foto vinden...
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
Als dat zo is heeft deze een type goed keuring. De Polo heeft dit niet daarvoor. Dus naderhand zo aansluiten is niet toegestaan.

PS je mag me de volvo laten zien die het op beide plaatsen heeft. Ik ben geen Volvo kenner
De v40 met xenon heeft onderin de bumper DRL, en in de koplampen branden dan stadslicht en oranje markerings lampjes.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!