DRL

Hoi allemaal,

Waarschijnlijk is deze vraag ooit een keer gesteld door meerdere leden..

Is er mogelijkheid om een DRL ook te laten branden met dimlicht/grootlicht ipv alleen bij stadslicht ( beetje saai vind ik)
 

Bijlagen

  • KB-881-B.jpg
    KB-881-B.jpg
    133.3 KB · Weergaven: 35
Volkswagen  Polo 6C  1.0 Bluemotion 
Big Grin Waar heb je ze laten coderen? Wat kost het? Het is wel zonde als ik de DRL met knipperlicht functie niet kan gebruiken in de avond. Wat wel een luxe is waar mensen aankijken.
Ik heb het zelf gedaan. Waar woon je ongeveer? @Antera zit in omgeving Breda maar als je een beetje handig bent met VCDS of OBDeleven kan je dit zelf ook.

Fotootje zoals het eruit ziet met standaard drl :)DF863DFB-E11C-4BC1-86DE-7270CA45C829.jpeg
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Antera en Mikie
Hoi allemaal,

Waarschijnlijk is deze vraag ooit een keer gesteld door meerdere leden..

Is er mogelijkheid om een DRL ook te laten branden met dimlicht/grootlicht ipv alleen bij stadslicht ( beetje saai vind ik)
Kan je misschien wat foto's/filmpjes laten zien van die drl units van jou? Ik heb ze zien staan op internet en vond ze wel interessant. Zijn die knippers dynamisch? Hoe zien de DRL zelf er uit? Hoe was de montage?
 
Polo  6c  Verkocht 
Kan je misschien wat foto's/filmpjes laten zien van die drl units van jou? Ik heb ze zien staan op internet en vond ze wel interessant. Zijn die knippers dynamisch? Hoe zien de DRL zelf er uit? Hoe was de montage?
Hoi, jazeker heb ik wat foto's en filmpjes, maar kan hier niet geupload worden zie ik. Wellicht kan ik ze per mail sturen? Knipperlichten zijn idd dynamisch wat echt dikke look op overdag geeft. Achter unit heb ik ook compleet vervangen door led dynamisch style.

Montage was ok. In het begin had ik op de accu aangesloten met een switch tussenin, die bleef dus standaard branden, zodra de auto start. Alleen in de avond is wel heel fel. Dus heb ik de kabels maar anders aangesloten, met hetzelfde connector originele aansluiting.
 

Bijlagen

  • avond.jpg
    avond.jpg
    142.8 KB · Weergaven: 26
  • auto.jpg
    auto.jpg
    223.8 KB · Weergaven: 25
Volkswagen  Polo 6C  1.0 Bluemotion 
Hoi, jazeker heb ik wat foto's en filmpjes, maar kan hier niet geupload worden zie ik. Wellicht kan ik ze per mail sturen? Knipperlichten zijn idd dynamisch wat echt dikke look op overdag geeft. Achter unit heb ik ook compleet vervangen door led dynamisch style.

Montage was ok. In het begin had ik op de accu aangesloten met een switch tussenin, die bleef dus standaard branden, zodra de auto start. Alleen in de avond is wel heel fel. Dus heb ik de kabels maar anders aangesloten, met hetzelfde connector originele aansluiting.
Heeel dope!! Wil je misschien filmpje sturen op whatsapp dat ik je mijn nummer in DM stuur?
 
Polo  6c  Verkocht 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!