Dragonzzz :: Polo 6c Oryx White
Dragonzzz :: Polo 6c Oryx White

Dragonzzz :: 2014 Volkswagen Polo GP (6c)

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
6c 1.2 TSI
Kleur
Oryx White
Bouwjaar
2014
haha bij de dealer :)

edit:

Dachantennen(-attrappen/dummy):

 1K0 035 507 D – Antennendummy (matt schwarz) oder

 1K0 035 507 L – Antennendummy (glänzend schwarz) oder

 3C0 035 507 B – Antenne (Standheizung/GPS/GSM) (matt schwarz) oder

 3C0 035 507 G oder P – Antenne (Standheizung/GPS/GSM) (glänzend schwarz) oder

 1K0 035 507K – Antenne (GPS/GSM) (matt schwarz) oder

 3C0 035 507 F – Antenne (GPS/GSM) (glänzend schwarz) oder

 1K0 035 507 J – Antenne (GSM) (matt schwarz) oder

 3C0 035 507 E – Antenne (GSM) (glänzend schwarz) oder

 3C0 035 507 C – Antenne (GPS) (matt schwarz) oder



(Die Liste ist nicht abschließend, und soll nur veranschaulichen, wie viele unterschiedliche Möglichkeiten an dieser Stelle zur Verfügung stehen.)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dragonzzz
Gister wezen wrappen Big Grin Dak van een Fiat 500 en mijn Polo gewrapped. Van de Fiat 500 ging super snel (heeft een panoramadak, dus we moesten maar 50x100cm wrappen ofzo). Maar mijn dak duurde toch iets langer dan ik dacht.

Eerst mijn dakantenne eruit gehaald, dit was al drama Stick Out Tongue. Stappenplan voor de geïnteresseerde:
1. Kofferklep open en je zal een plastic plaat zien aan de bovenkant bij je hemel.
2. Even met kracht eraf trekken, ze zitten met die stomme klipjes vast (ong. 6 stuks).
3. C stijlen eraf gehaald, zelfde als bovenkant, met klipjes vast.
4. Daklampje achterbank eraf gehaald
5. Nu kan je makkelijk je hemel iets laten zakken en met een torchschroevendraaier (ik heb dit met een ratelunit gedaan omdat de schroevendraaier er niet in ging).

Na 30-45 min kloten eindelijk eraf gekregen en begonnen met schoonmaken en ontvetten van mijn dak. Daarna met 3 mensen ieder één hoek vast gepakt en heel strak erop gezet. Water op gesproeit en met een ruitenwisser glad gestreken. Met een mesje overtollige wrapfolie eraf gesneden.
Achteraf pas gezien dat er een bubbel in zit :( vandaag even met fohn weghalen.

Genoeg gepraat, hierbij de foto's:
20150802_155313.jpg

20150802_162247.jpg

20150802_174128.jpg

20150802_215128.jpg

20150802_215211.jpg
 
Vet gaaf dat je dit gewoon zelf even heb gefixt! Ziet er op de foto's erg netjes uit:cool:
Thanks! Ik hou van knutselen en die vriendin van me met haar Fiat 500 wou het ook doen. Dus met mijn vriendin en haar vriend samen even gefixed.
Moet zeggen dat het voor de eerste keer wel goed is gelukt. Alleen jammer van de bubbel, hopelijk krijg ik die nog eruit met een fohn.
Heb nu nog 40-50 x 156 cm carwrap over, even goed nadenken wat ik ermee ga doen :)
 
Thanks! Ik hou van knutselen en die vriendin van me met haar Fiat 500 wou het ook doen. Dus met mijn vriendin en haar vriend samen even gefixed.
Moet zeggen dat het voor de eerste keer wel goed is gelukt. Alleen jammer van de bubbel, hopelijk krijg ik die nog eruit met een fohn.
Heb nu nog 40-50 x 156 cm carwrap over, even goed nadenken wat ik ermee ga doen :)
Bubbel niet teveel föhnen, nergens voor nodig. Met föhnen rek je de folie op, gezien je een bubbel hebt, heb je al wat ruimte over, dus dan gaat 't niet meer passen en wordt 't lelijk. Even met een scherp mesje (stanleymesje afbreken naar een nieuwe oid) een klein puntje er in zetten en kijken of je 't zeep / lucht wat er onder zit weg krijgt. Weet niet waar je bubbel zit, maar als ie richting de kant zit kun je ook proberen 'm naar de kant weg te duwen :)
 
Bubbel niet teveel föhnen, nergens voor nodig. Met föhnen rek je de folie op, gezien je een bubbel hebt, heb je al wat ruimte over, dus dan gaat 't niet meer passen en wordt 't lelijk. Even met een scherp mesje (stanleymesje afbreken naar een nieuwe oid) een klein puntje er in zetten en kijken of je 't zeep / lucht wat er onder zit weg krijgt. Weet niet waar je bubbel zit, maar als ie richting de kant zit kun je ook proberen 'm naar de kant weg te duwen :)
Thanks voor de tip! Zaterdag maar even proberen met een fohn / heatgun. Anders heb ik een lelijke kleine vouw erin.. Aarghh
 
Gister wezen wrappen Big Grin Dak van een Fiat 500 en mijn Polo gewrapped. Van de Fiat 500 ging super snel (heeft een panoramadak, dus we moesten maar 50x100cm wrappen ofzo). Maar mijn dak duurde toch iets langer dan ik dacht.

Eerst mijn dakantenne eruit gehaald, dit was al drama Stick Out Tongue. Stappenplan voor de geïnteresseerde:
1. Kofferklep open en je zal een plastic plaat zien aan de bovenkant bij je hemel.
2. Even met kracht eraf trekken, ze zitten met die stomme klipjes vast (ong. 6 stuks).
3. C stijlen eraf gehaald, zelfde als bovenkant, met klipjes vast.
4. Daklampje achterbank eraf gehaald
5. Nu kan je makkelijk je hemel iets laten zakken en met een torchschroevendraaier (ik heb dit met een ratelunit gedaan omdat de schroevendraaier er niet in ging).

Na 30-45 min kloten eindelijk eraf gekregen en begonnen met schoonmaken en ontvetten van mijn dak. Daarna met 3 mensen ieder één hoek vast gepakt en heel strak erop gezet. Water op gesproeit en met een ruitenwisser glad gestreken. Met een mesje overtollige wrapfolie eraf gesneden.
Achteraf pas gezien dat er een bubbel in zit :( vandaag even met fohn weghalen.

Genoeg gepraat, hierbij de foto's:
20150802_155313.jpg

20150802_162247.jpg

20150802_174128.jpg

20150802_215128.jpg

20150802_215211.jpg
Netjes! Heb je wel van die tape gebruikt die door de folie heen snijdt, of heb je in de dakgoot gesneden?
 
volkswagen  6R  1.2tdi 75pk 
Netjes! Heb je wel van die tape gebruikt die door de folie heen snijdt, of heb je in de dakgoot gesneden?
Dankje dankje :) Ik was net telaat met snijtape bestellen. Dus gewoon lekker strak aangetrokken. Fohn erop dat hij beetje strak gaat trekken en dan in de dakgoot snijden.
Let wel op dat je niet te diep snijd en een steady hand hebt :)
 
  • Leuk
Waarderingen: DBos6R
LEDjes zijn binnen! Net geprobeerd om te monteren, maar de LEDjes kunnen niet door de lamphoudertjes :( Licht is wel vele malen beter, heb even snel een fotootje geschoten. Jammer dat het nog zo licht is buiten, anders zie je het nog beter:
Links WhiteVisions en rechts stock halogeen:
20160531_194909.jpg

Links LED en rechts stock halogeen:
20160531_200046.jpg

En muurtje, rechts LED en links stock halogeen:
20160531_200059.jpg


Gaat om dit klemmetje / houder:
20160531_200342.jpg
20160531_200330.jpg


Past niet :(
20160531_200411.jpg

Wie o wie weet hoe ik dit het best kan doen. Zonder klemmetje / houder te misvormen ;) hehe
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!