Dragonzzz :: Polo 6c Oryx White
Dragonzzz :: Polo 6c Oryx White

Dragonzzz :: 2014 Volkswagen Polo GP (6c)

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
6c 1.2 TSI
Kleur
Oryx White
Bouwjaar
2014
Gewoon lekker naar Catronic gaan. Volgens mij zijn dat zeer professionele gasten. Wil er eigenlijk altijd nog een keer heen om ook PDC aan de voorkant te laten monteren voor m'n Octavia. Werkt toch best wel fijn nu ik het ook op de 6C heb.
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
Laatst bewerkt:
Zucht.. Auto vandaag op straat geparkeerd en bij terugkomst zie ik dit....
20150329_212929_edit.jpg


20150329_213051_edit.jpg

20150329_213058_edit.jpg


En ik BAAL als een stekker.. :(
 
Ik stond gefilepakeerd (is dit een normaal woord? Haha) en ik vermoed dat diegene (met een blauwe auto) vooruit in wilde parkeren en mij raakte. Daarna natuurlijk niks achtergelaten en direct plaats van delict verlaten.

Net even gekeken. Bumper is alleen licht ontzet (milimeter werk) en heeft voor de rest alleen lakschade. Hopelijk valt de kosten mee, maar aangezien het parelmoer wit is zal het wel op gaan lopen. Zucht.....
 
Thanks, morgen langs de schadeherstel om schade te taxeren. Net al verzekering gebeld en die gaf het ook aan. Toch bedankt voor de info.
Hij gaf wel aan dat ik getuige moet hebben dat mijn auto schadevrij is geparkeerd en dat er bij terugkomst een nieuwe een schade is geconstateerd.

Was gister nog bij de politiebureau, er hangen namelijk politiecamera's in die straat. Maar de camera's richten precies de verkeerde kant op :(. Heb wel aangifte gedaan voor het geval dat ik bij waarborgfonds iets kan claimen.
 
Weet niet of je alleen op pad was of dat er iemand met je mee was, maar die zou als getuige kunnen fungeren. Enige wat die hoeft te doen is op papier zetten dat je de auto schadevrij hebt geparkeerd, er in de tussentijd niet mee is gereden, en toen je terugkwam beschadigd was. Heb 't zelfde een keer gehad hier met een vriend die in de straat had geparkeerd toen er sneeuw lag en er iemand vol in de achterbumper was gegleden. Alles vergoed gekregen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dragonzzz
Succes met waarborgfonds! Ik heb er laatst ook mee zitten kloten. Let wel op! Je hebt getuigen nodig die het hebben zien gebeuren. Als je twee getuigen hebt die zeggen dat je de autoschade vrij hebt neer gezet en toen je weer terug kwam schade op zat, wordt het een moeilijk verhaal worden ben ik bang..
En inderdaad goed bij vermelden dat je tussentijds NIET verder er mee gereden hebt.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Dragonzzz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!