Dragonzzz :: Polo 6c Oryx White
Dragonzzz :: Polo 6c Oryx White

Dragonzzz :: 2014 Volkswagen Polo GP (6c)

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
6c 1.2 TSI
Kleur
Oryx White
Bouwjaar
2014
Klopt, maar is het niet zo dat de eindoverbrenging hetzelfde is bij bijvoorbeeld 120km/h ? Dus dat ze dan dezelfe toeren draaien?

Klopt, ze zijn bijna hetzelfde. Alleen de 1ste en 2de zijn iets anders :)

Net langs de dealer gegaan, moest nog wat doornemen. En daar stond opeens nog een 110pk Oryx White in de showroom.
Foto gemaakt en toegevoegd Big Grin

Zodra die van mij binnen is ga ik wel andere foto's posten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks all. Gister in Assen opgehaald en via Lelystad teruggereden naar Amsterdam. Mijn eerste indruk op de auto bevalt me heel goed. Lekker autootje, goeie wegligging en best pittig. Cruiscontrol werkt prima (zoals het hoort) en makkelijk met multi. functionele stuur te bedienen. Een nadeel van wit, hele voorkant zit nu vol met vliegjes en het valt heel er op hahaha.

Vanavond even een paar foto's posten. :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!