Donatello's Polo 6R Blue GT
Donatello's Polo 6R Blue GT

Donatello's Polo 6R Blue GT

Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
Blue GT
Kleur
Candy White
Bouwjaar
2013
Ik rijd met mijn GT ook gemiddeld 1:16, echter rijd je een langere afstand op de snelweg tussen de 100/110(waar de cilinder uitschakeling het meeste intreed) dan doe je volgens de boordcomputer ongeveer 4,6L/100.
Dit lijkt mij aardig netjes, ik denk dan ook dat volkswagen het 1:22,2 zo gemeten heeft:

Ga met warme motor de snelweg op en zet de cruise control op 100 en reset je verbruiksmeter. na 50 kilometer zal er dan een gemiddelde ontstaan van ongeveer 4,5 (1:21.7)

Net even naar Rotterdam gereden, grootste deel 120 op de teller en een klein deel 100.
Restultaat:
5,6 liter/100= 1:17,8

Niet slecht toch? als ik continu 100 had gereden was de 1:20 makkelijk te halen.

Wat ik in een paar post terug heb gezegt komt idd overeen als je de boordcomputer gelooft, ga maar eens narekenen bij de pomp hoeveel liter/km je hebt gereden.

Je kan trouwens je boordcomputer omschakelen van liter per 100km naar liter/kilometer.
 
Kilometerstand over de 4000 nu, auto komt goed los en rijd als een tierelier nu! Ben er nog steeds erg blij mee! Top auto!

Tevens eventuele leuke velgen tegen gekomen, focus ST replica's

gy8KY9q.jpg


Of toch voor de "veilige" optie gaan en 35th edition gti velgen?

vw_golf_gti_edition-35_12_04.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan best zijn maar ze zien er wel erg saai uit, en een Polo heeft geen ubergrote remklauwen om de "lege" ruimte op te vullen die je dan krijgt.

Ghehe, dan verschillen wij daarin van meningStick Out Tongue
Maar dat komt denk ik ook omdat ik er steeds meer en meer een sport van maak om zuinig te rijdenStick Out Tongue
Maar wat betreft de remklauwem, op ebay worden er wel gereviseerde 312/256 sets aangeboden;)
Dan heb je minimaal 16 inch als velgmaat en je vult de ruimten op met wat meer 'rem';)

Edit,
De edition 35 velgen zijn uiteraard ook erg gaaf!
Kijk maar eens bij Wildcard ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  6R  1.2TDI 
Ghehe, dan verschillen wij daarin van meningStick Out Tongue
Maar dat komt denk ik ook omdat ik er steeds meer en meer een sport van maak om zuinig te rijdenStick Out Tongue
Maar wat betreft de remklauwem, op ebay worden er wel gereviseerde 312/256 sets aangeboden;)
Dan heb je minimaal 16 inch als velgmaat en je vult de ruimten op met wat meer 'rem';)

Edit,
De edition 35 velgen zijn uiteraard ook erg gaaf!
Kijk maar eens bij Wildcard ;)

Yep had ik gezien idd! alhoewel ik ze wel in een donkere kleur zou willen (antreciet net zoals mijn velgen nu zijn). Maar dat komt van het winter wel, eerst maar xenon koplampen aanschaffen maar een inkoopactie komt niet echt van de grond hier op het forum.

Mijn vriendin rijd zuinig, die zit er dagelijks in, ik denk van de 4000km heb ik 7-800km gereden :( Gisteren het pookje in de S-stand gegooid en dikke Audi's bij het stoplicht gepest Stick Out Tongue
 
Nog een vraagje voor jou Donatello.
Hoe heb jij die TS-WX77A bevestigd in de achterbak?
Ik zie op de foto's iets wat lijkt op 2 soort rubberen stoppertjes, zitten deze aan de onderkant vastgeschroefd?
Of heb je deze bij het inbouwen zo erbij gekregen?
Zit er namelijk goed uit.
De bijveleverde bevestigingsbanden en beugeltjes zijn voorzien van schroeven die veel te lang zijn.
Ik heb nog geen idee hoe dik die plaat is waar de subwoofer op komt te liggen als ik hem in die tussenruimte leg net zoals jij.

Als je weet hoe het precies zit bij jou, let me know please :)
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
Zijn soort transportblokken met klitteband wat echt goed blijft zitten. Ik wou geen gaten in mijn bodem zagen/boren voor de beugels/sjorbanden dus kreeg ik deze van autorevista (normaal iets van 7 eu ofzo). Ook wou ik de subwoofer niet vast maken aangezien je dan moeilijk bij het reservewiel kan komen. Nu is het een kwestie van 3 kabels losmaken en je kan de hele subwoofer eruit pakken zodat je makkelijk bij het reservewiel kan komen.
 
Oke, thanks.
Ik dacht al zoiets.
Zit zelf ook te denken aan zo'n oplossing.
Een blok met klitteband bevestigen op de bodemplaat.
Vrijdag even kijken of ik dat nog snel ergens vandaan kan halen.
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
haha toevallig Stick Out Tongue. Laten we hopen voor jou dat er tijdens een misdrijf niet het verkeerde kenteken word doorgegeven Stick Out Tongue. Ze hoeven maar 1 verkeerd nummertje door te geven en de politie staat voor jouw deur :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!