deMercer :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Exact één jaar nadat ik de sleutels van m'n GTI in ontvangst mocht nemen, is de tijd gekomen om - met gemengde gevoelens - te vertellen dat deze de deur uitgaat.
Al sinds enkele maanden hebben mijn vriendin en ik samen eigenlijk maar één auto nodig. En daar komt voor zover we het nu kunnen overzien ook geen verandering in. Na diverse scenario's bekeken en doorvoeld te hebben, hebben we gekozen voor het scenario dat zowel haar huidige auto als de mijne beide de deur uitgaan, en dat er één nieuwe voor in de plaats komt. Omdat zij ZZP-er is, gaat dat een auto op naam van haar zaak worden.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Is inderdaad heel jammer. Het is en blijft een gruwelijk ding. Je kan het eventueel compenseren door een Golf 7 Bluemotion te halen. Ook gunstiger voor je vriendin. 14% bijtellingen en dan volstouwen met opties. Zo krijg je er alsnog iets diks voor terug.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Dank allen!
Ja, het is een beslissingsproces geweest waar de nodige tijd overheen is gegaan om tot deze uitkomst te komen. Maar als je ziet dat van onze huidige auto's continue één niet in gebruik is, knaagt dat toch ook wel. En haar auto vind ik niets (Toyota iQ), en de mijne is niets voor haar (motor netjes warmrijden, turbo af laten koelen, RON98 tanken, ...).

Jammer man! Al enig idee wat er voor terug gaat komen? Een dikke Golf 7 zou niet mis zijn ;)
Je kan het eventueel compenseren door een Golf 7 Bluemotion te halen. Ook gunstiger voor je vriendin. 14% bijtellingen en dan volstouwen met opties.
Ja, we weten al wat ervoor terugkomt. Afgelopen zaterdag het koopcontract getekend. Het gaat geen auto uit de VAG-stal worden, maar een Toyota Auris. En dan de Hybrid in Lease Pro uitvoering. En die is werkelijk waar volledig volgehangen met opties. Omdat m'n vriendin ZZP-er is en de auto dus zelf betaalt, is de combi van aanschafprijs en bijtelling van belang. En daar kan momenteel geen enkel VAG-product tegenop.
Plaatje bij dit praatje:
Toyota Auris - in bestelling.jpg

HJV zei:
Maar zoals het spreekwoord "de één zijn dood is de ander zijn brood";
gaan er nog onderdelen los verkocht worden? (bv achterlogo en winterwielen)
Heb eventueel belang bij de dsg paddles
Jazeker gaan er onderdelen los worden verkocht. Zo uit mijn hoofd in ieder geval het volgende:
- set 17" velgen met winterbanden
- schakelflipperextensies
- dashboardschakelaars: 2x GTI (switch) en 1x garagedeur (button)
- kabelboom voetverlichting voor + 2 lampjes
- subwoofer
- gemodificeerd Engels linkerachterlicht voor dubbele achteruitrijverlichting
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Geen onverstandige keus zo'n Auris, ook een mooie kleur!
Dank!

Gisteren had ik even een kort berichtje gestuurd omdat ik aan het rijden was maar ik heb belang bij de schakelflippers en eventueel de voetverlichting + kabelboom als je mij kunt vertellen hoe je dit kan aansluiten.
Zie PM.

Wel jammer dat de GTI weg moet, jij had de mooiste GTI van het forum! :)
Wederom dank! Big Grin
Wellicht dat de nieuwe eigena(a)r(es) ook de weg naar myPolo.nl weet te vinden ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Dag Demercer!

Heel jammer dat je jou mooie GTI weg doet. Maar ik zie dat er al iets heel moois in de plaats komt. Ik wens je heel veel succes met je nieuwe auto en met de verkoop van je GTI.
Heb je al een verkooptopic aangemaakt hier op MyPolo?

Met vriendelijke groeten

Daniël
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!