deMercer :: 2012 Volkswagen Polo 6R

VW  6R  1.2TDI 
Dikke bak man echt super mooi en strak!!
Waar heb je die dsg paddles vandaan en hoe zitten ze vast?
Ga je ook nog een korte antenne erop zetten??
En is het veel werk om je binnen verlichting te vervangen voor ledjes?

haha veel vragen maar alvast bedankt!

mvg bob
 
Da's een goeie, Gewoonjan! Ga ik eens bekijken. Thanx! Big Grin

Dikke bak man echt super mooi en strak!!
Dank je wel!

Waar heb je die dsg paddles vandaan en hoe zitten ze vast?
Ga je ook nog een korte antenne erop zetten??
En is het veel werk om je binnen verlichting te vervangen voor ledjes?
1) De DSG paddle extensions heb ik bij ECS Tuning besteld. Ze zitten met heel stevig dubbelzijdig tape - krijg je erbij geleverd - vast.
2) Zo'n korte antenne vind ik minder mooi dan de standaard antenne, dus nee, die komt er niet op.
3) De binnenverlichting vervangen voor LEDjes zou ik niet weten, dat heb ik niet gedaan. Daar zitten nog gewoon de standaardlampjes in. Of bedoel je het toevoegen van de sfeerverlichting? Dat is al met al zo'n 2 uur werk geweest, denk ik. Is op zich heel goed te doen, vooral als je weet wat je waar moet doen. ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Mooie wagen!
Ik zie dat je op de A-stijl een TomTom hebt zitten. Hoe heb je dat met de voeding gedaan? Een los kabeltje over het dashboard of netjes weggewerkt? Ik wil op de A-stijl mijn telefoon bevestigen (die tevens dienst moet doen als navigatie) maar zit nog met de voeding. Een los kabeltje zie ik eigenlijk niet zo zitten... Ik ben dus wel benieuwd hoe je dat eventueel hebt weggewerkt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!