Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hmm oke, zodirekt maar even kijken.. of ik hem eraf kan halen van die standaard.. zit ie met lipjes vast ofzoiets?starsky zei:Ik denk dat dat nog wel meevalt..
Ik heb er geen last van overigens.. Dat dingetje wat er achter hoort heb ik er gewoon in gedrukt, zat wel stevig genoeg.. Kan toch niet wegvallen.
Ja die komen in de komende maanden, waarschijnlijk wel.Maik zei:Ziet er goed uit dekker, nu alleen nog even mistlampen aanschaffen of niet?
Haast? niks van gemerkt hoorJohan zei:eindelijk is het ervan gekomen! echt een dikker frontje zo man, heel ander gezicht meteen! en straks met mistlampen erin is het helemaal af
sorry voor de haast, maar het was bijna 5uur en moest nog wat aan die A3 doenwanneer had je nou een afspraak voor de apk? dan moeten we daarna die xenon er maar weer ff in knutselen
![]()
Dekker zei:Haast? niks van gemerkt hoorJohan zei:eindelijk is het ervan gekomen! echt een dikker frontje zo man, heel ander gezicht meteen! en straks met mistlampen erin is het helemaal af
sorry voor de haast, maar het was bijna 5uur en moest nog wat aan die A3 doenwanneer had je nou een afspraak voor de apk? dan moeten we daarna die xenon er maar weer ff in knutselen
![]()
![]()
17 Januari gaat ie voor de apk.
Dus anders eind januari even mistlampen bestellen.. dat we dan gelijk alles-in-één doen?![]()
*HIK* 3 uur werk.. :|Johan zei:Dekker zei:Haast? niks van gemerkt hoorJohan zei:eindelijk is het ervan gekomen! echt een dikker frontje zo man, heel ander gezicht meteen! en straks met mistlampen erin is het helemaal af
![]()
![]()
17 Januari gaat ie voor de apk.
Dus anders eind januari even mistlampen bestellen.. dat we dan gelijk alles-in-één doen?![]()
haha tja had vandaag drukke dag voor de beunklusjes, had 2 beurtjes met apk, nog 1 auto thermostaat vervangen, van mn eigen auto de a-stijlen (GTI) vervangen en van die A3 hebben we een stoel proberen recht te krijgen (rails is wat doorgezakt) en dan kwamen er ook nog 3 klanten met was storingkjes/wissers e.d.
net gehoord van Starsky dat het alleen wel ruim 3 uur werk is voor die mistlampen maar gaat goedkomen! en dan idd meteen je xenon er maar weer in ja, hebben we alles weer tegelijk..
Chippen is niet me prio.starsky zei:Haha, 3 uur werk kan nu wel een stuk minder![]()
Was ook nog aan het uit vogelen waar ik het beste langs kon met de kabel naar binnen..
Toch wel apart 100 euro duurder voor zo'n chip.. Maar ik vond het chippen wel waard, ga je wel merken![]()
Ja mwah, dan moet het wel gelijk deze maand he :roll: en in Februari,.. wacht er een mooie wintersport op mestarsky zei:Dat compenseert die 100 euro extra een beetje![]()
Linksachter(band) nog 1.4mm over. :roll: Maar dit zijn nog me oude banden,.. ik ga ze helemaal oprijden en dan gooi ik hier winterbanden op.Fludizz zei:Geen rare fratsen?![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.