Dekkers Polo 9N3

Hallo Hallo !..

Afgelopen zaterdag heb ik dus me oude Polo 9n;
1000003-1.png


ingeruild voor een nieuwe VW Polo 9n3.

Paar kleine gegevens;
Bouwjaar: 'Feb 2007
Kilometerstand; 55.000
Diesel 1.4 TDI
5-Deurs

Wat is er tot nu toe allemaal gebeurd:

-Xenonverlichting
-Bbs Le mans Replica 17''
-Eibach verlagingsveren sportline: voor 45/50, achter 30/35 ..
-Speakers in de achterdeuren ingebouwd.
-Nieuwe autoradio: Pioneer AVH-P5000dvd.

Toekomstplannen:
- Schroefset
- ....


Ik hoor graag jullie reacties! :mrgreen:
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Oke bedankt..

Ik zal binnenkort ff langs vw dealer rijden en navragen en daarna ff voor boxjes achterin kijken !

Wat is trouwens precies allemaal nodig om het geluid ook dan daar te krijgen.. kwa snoeren etc?
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

een paar stekkertjes en speakerdraad, en kwa gereedschap, een soldeerbout + soldeertin en een torxschroevendraaier waarschijnlijk om het deurpaneel los te halen!

edit:

http://www.pimtensen.nl/shop_details.ph ... ur_id=4523

denk dan toch zeker te weten dat de standaartmaat 13cm is! maar het is het overwegen waard deze adapters te kopen voor een setje grotere speakers!! deze past zowel in de voor als achterdeuren!!
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

@Johan:

klopt, had de adapterringen voor de zekerheid erbij gekocht toen ik mijn standaard ICE ging vervangen, deze bleken helemaal niet nodig, de standaard speakers in je voordeuren zitten vast in een 16,5cm adapterring.
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

ja dat heb ik ook gedaan,
alleen moet je wel vulringen tussen speakers en deur doen want de inbouwdiepte is niet diep genoeg.
de speaker maat is 16,5cm
de vulringen die ik heb gebruikt zijn gewoon van plastic
en 2cm dik.
dikker kan ook, net hoe dik je speaker is.

neem wel de tijd voor het inbouwen,
en schrik niet terug als je je deur open trekt,
je zal ook je ramen moeten verwijderen om goed bij de doorvoer te kunnen.
anders krijg je die afdekplaat er niet uit.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

vw ken dat ook natuurlijk betaal je wel de hoofdprijs.
maar een leek kan t echt zelf wel hoor.
gewoon de tijd voor nemen.
en anders een zaak als rondevries.nl
die doen t ook, en dan niet voor de hoofdprijs.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Audio is 1 van de dingen die ik idd wel aandurf om zelf te doen :)

Goed geluid in de auto is erg belangrijk natuurlijk en ik vind de standaard VW speakertjes die erin geduwt zijn eigenlijk behoorlijk tegenvallen kwa geluid :)

die rondevries.nl is trouwens een handige om ff te bookmarken idd!
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Binnenkort de speakers bestellen Big Grin nog even wachten op me storting van me salaris..

Alleen gister is er bij me kilometerstand zo'n ''werksleutel gekomen'' en als ik me motor start, komt daar op het begin INSP te staan...
Wat betekent dat, dat ik langs de garage moet voor een beurt?
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Setje is binnen ! Big Grin Big Grin


[resize=600:18u9ezs9]http://img32.imageshack.us/img32/8205/20090822111713.jpg[/resize:18u9ezs9]


[resize=600:18u9ezs9]http://img199.imageshack.us/img199/9641/20090822111743.jpg[/resize:18u9ezs9]
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!