Dekkers Polo 9N3

Re: VW POLO 9n3 van Dekker

dat zijn tog mooie wielen,
en die banden zijn tog bijna op dus de prijs is niet verkeert.
ze zijn alleen erg breed de velgen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

[attachment=0:2zxv0f0n]Dekker_Speakers_RA.jpg[/attachment:2zxv0f0n]

[attachment=1:2zxv0f0n]Dekker_Speakers_LA.jpg[/attachment:2zxv0f0n]

hierbij even de foto's van achter je deurpaneel :)
het was even 3uur werk maar het resultaat mag er wezen Big Grin

met de tijd nog een klein subwoofertje en een set goede voorspeakers erin? ;) of gaat het nog niet kriebelen nu? Stick Out Tongue
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Johan zei:
ziet er netjes uit man!! hoe zit het met je ontvangst? want als dat oke is ga ik deze denk ik ook maar bestellen Big Grin
Tot nu toe, geen problemen kwa ontvangst.. maar ik heb gister op en neer gereden naar Den Haag met een mooi cdtje op... dus ik zal van de week wel even rijden zonder cdtje en gewoon radio!

Ik laat het je nog wel weten, kwa ontvangst.. weet het nog niet 100% zeker namelijk.
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Johan, ik heb totaal geen problemen met ontvangst.. had wel even in heemskerk ( waar ik iemand ophaal voor werk.. even wazig ontvangst.. maar dat kan ook door de buurt komen misschien.. )

Voor zover ik nu weet, heb ik geen problemen !
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

+- 22 euro (inclusief verzendkosten etc)..

Monteren, is makkelijk.. je zet de haaienvin over je antenne heen en in de haaienvin zit een snoertje met een schroef etc..

zie plaatje;
http://www.carfantasy.nl/images/AS%20AN14A.gif

En je plakt hem gewoon op je dak, zit een soort van plakrand aan de onderkant. Paar seconden aandrukken en hij zit muurvast.

En nog even over de ontvangst.. die is niet helemaal helder :x ik dacht van wel.. maar niet zoals ie normaal hoort te doen..., ik zit te denken om die r32/golf 6 antenne te nemen.. alleen hoe zit dat kwa montage, dat betekent hemel losmaken etc toch?
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Jep.. ff hemel los halen ... sleutel 22 ofzo.. om de antenne los te halen (als je de draad los hebt gehaald) en dan de moer eraf draaien.. kan je m er zo uit pakken.. volges mij gewoon hetzelfde als de polo dus zeg maar
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Ik weet niet of jullie het zien, maar ik ben er vandaag achtergekomen.. dat me voorbumper niet goed afsluit met me rechterkoplamp... me bumper zit voor de lamp :roll:

Dus ik vroeg me af, kan ik dit zelf even goed rechtmaken.. door middel van , wat dingen los te schroeven (torx-schroef is beschikbaar).. of even afspraakje maken met VW Dealer. :roll: of kan ik Johan lief aankijken :lol: ;) !!

Zie fotos;!

http://img41.imageshack.us/img41/2308/20090918172510.jpg

http://img140.imageshack.us/img140/7404/20090918172530.jpg
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Johan, ik ben gister langs vw dealer gegaan..en afspraak gemaakt voor woensdag,, alleen over de voorbumper.. wisten ze niks (historie auto), die heeft waarschijnlijk dus dsm vorige eigenaar ..,particulier laten overspuiten.

Hoeveel zou het kosten om hem opnieuw en netjes te laten spuiten.. ?
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

zou je even langs stern schade moeten rijden in de baanstee
zou het wel alleen doen als je het zelf graag wilt!

wel jammer dat de vorige eigenaar het zo onvakkundig heeft laten spuiten :(

maar tis gerust niet dat ik die bumper niet voor je wil doen hoor, maar je hebt nog garantie bij volkswagen neem ik aan, dus dan kan je dit wel even door hun laten doen :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!