Dekkers Polo 9N3

Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Ja...ik heb nog twee jaar garantie bij Volkswagen. .

oke, van de week daar maar even langsrijden dan... Eerst maar die bumper goed laten plaatsen, dat is voor die gasten 10 minuten werk toch?

@doi...
Ik hou deze antenne maar nog bedankt voor je info;)
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Jongens/Heren,

Een mooie vraag... ik heb al 2 interesseklanten via VW Forum, voor deze stalen velgjes + bandjes.

banden zijn 2 maanden oud
Steek 5x100
ET Maat, geen idee.
zie link voor meer info:
http://mypolo.nl/viewtopic.php?f=19&t=154


Wat is een beetje mooi prijsje om te verkopen..? want ik weet niet precies,wat ik aan die gasten kan vragen.. ik dacht zelf aan 100-150 euro ofzo..
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Ja, ik heb nu een bod staan van 100 euro... mwah nog even proberen ermeer uit te halen ..

-
Ik heb die aanbieding van die xenon van 199 euro niet meegepakt Johan, dit ivm een studie via de baas.. die ik eerst voor moet betalen en dan bij volgende uitbetaling terugkrijg.

;) Ik denk toch dat ik die bandjes ga nemen, die ik trouwens toen liet zien... (die zwarte)
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Hee.. :)

Ik heb een vraag, waar kan ik zien, wat voor koplamp ik heb.

;''Voor gasontladingslampen DC, DR en DCR. Voor halogeen lampen HC, HR en HCR'';

Ik heb het dan hierover, waar kan ik zien wat voor ik heb.
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

idd, alleen voor de apk moet je t wisselen als je geen sproeiers hebt en je auto van na 2007 is.
stomme regel moeten ze voor mij afschaffen!!!
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!