Dekkers Polo 9N3

Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Ik wil overgaan op een schroefset. Ik zie er nu hier twee op het forum te koop staan.
Voor ongeveer dezelfde prijs.
Maar waarom zou ik ''H&R'' of Weitec moeten nemen?
Kunnen jullie het me duidelijk maken waarom?

#Radio, die zit nog in de doos. Die zit of gaat erin.. nadat ik terug van de vakantie ben gekomen ;)
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Weitec is een KW V1 Basic (onder een andere naam en met een ander prijskaartje), echt prima spul. H&R is ook prima spul, het is dus volledig afhankelijk van je budget. Er zullen minimale verschillen in het rijgedrag zijn (de vraag is of je t merkt) Het gaat hier voornamelijk om het 'merkje' waarvoor je betaald. Beiden zijn waarschijnlijk niet uit RVS, dus ook daar heeft geen van beiden een voordeel op de ander.

Laat ik het zo zeggen: je koopt met geen van beiden (mits ze goed onderhouden zijn en n beschaafd aantal KM's afgelegd hebben) gewoon echt goed spul.
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Vandaag teruggekomen van vakantie!

Toen ik op vakantie was, heeft Johan me radio erin gebouwd. Waar ik heel dankbaar voor ben. Alles werkt, dus helemaal toppie!

Morgen maak ik wel even een paar plaatjes.
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

plaatje bij het praatje:

GroteFotoPGRO3RCA-1.jpg
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Thanks Johan, maarre prive-ritjes met mijn auto? :twisted: hehe.. ook al wonen je ouders.. niet zover van je vandaan ;)


#Bekeuring..
Ja hoor, gisteravond even naar de koopavond in Purmerend.
Ik en me vrienden denken.. ooh meter loopt tot 18.00 toch? Dus het is vrij parkeren savonds.
Niet op koopavond dus.
53 euro :roll:
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Sorry, nog steeds geen foto geschoten van de verlaging icm met me stalen velgen.

Maar bij deze bied ik mijn 'Eibach Verlagingsveren' aan omdat ik graag wil overstappen naar een schroefset. (Zie verkoopgedeelte)

@Johan,Maik.. binnenkort zal ik trouwens een donatie van mijn kant naar jullie toesturen, zie ook zojuist.. dat ik dat nog niet heb gedaan :oops:
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Als ze passen heb je ze goedkoop. Ik heb destijds n stuk meer betaald.
De SP 9000 is echt een super band. Heb m altijd onder mijn vorige polo gehad.
Zeer goed profiel dat er ook nog mooi uitziet.
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Johan zei:
wat betreft geluidskwaliteit tussen pioneer - jvc ga ik toch echt voor pioneer... zeeer veel meer afstel mogelijkheden, beter dan hedendaagse jvc's die ik op mn werk inbouw

Gold dit nog steeds? ook voor een JVC XR811?? Ik zou volgende week vrijdag een van deze modellen in laten bouwen (Navishop, Nootdorp).

Zou ik graag een eerlijke antwoord van je willen hebben, kan ik misschien overstappen naar een andere model namelijk Pioneer FH P80BT.

groetjes Steve
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!