Dekkers Polo 9N3

img0780e-1.jpg


Het zit erop. Alleen rechtsvoor, zat bij me standaardrooster een bak achter. Die heb ik nu niet, dus mocht ik ook mistlampen willen hebben. Is de koeling waarschijnlijk stukken minder??
 
starsky zei:
Ik denk dat dat nog wel meevalt..

Ik heb er geen last van overigens.. Dat dingetje wat er achter hoort heb ik er gewoon in gedrukt, zat wel stevig genoeg.. Kan toch niet wegvallen.
Hmm oke, zodirekt maar even kijken.. of ik hem eraf kan halen van die standaard.. zit ie met lipjes vast ofzoiets?
 
Johan zei:
eindelijk is het ervan gekomen! echt een dikker frontje zo man, heel ander gezicht meteen! en straks met mistlampen erin is het helemaal af :)

sorry voor de haast, maar het was bijna 5uur en moest nog wat aan die A3 doen ;) wanneer had je nou een afspraak voor de apk? dan moeten we daarna die xenon er maar weer ff in knutselen Big Grin
Haast? niks van gemerkt hoor ;)
17 Januari gaat ie voor de apk.

Dus anders eind januari even mistlampen bestellen.. dat we dan gelijk alles-in-één doen? :cool:
 
Dekker zei:
Johan zei:
eindelijk is het ervan gekomen! echt een dikker frontje zo man, heel ander gezicht meteen! en straks met mistlampen erin is het helemaal af :)

sorry voor de haast, maar het was bijna 5uur en moest nog wat aan die A3 doen ;) wanneer had je nou een afspraak voor de apk? dan moeten we daarna die xenon er maar weer ff in knutselen Big Grin
Haast? niks van gemerkt hoor ;)
17 Januari gaat ie voor de apk.

Dus anders eind januari even mistlampen bestellen.. dat we dan gelijk alles-in-één doen? :cool:

haha tja had vandaag drukke dag voor de beunklusjes, had 2 beurtjes met apk, nog 1 auto thermostaat vervangen, van mn eigen auto de a-stijlen (GTI) vervangen en van die A3 hebben we een stoel proberen recht te krijgen (rails is wat doorgezakt) en dan kwamen er ook nog 3 klanten met was storingkjes/wissers e.d. Stick Out Tongue

net gehoord van Starsky dat het alleen wel ruim 3 uur werk is voor die mistlampen maar gaat goedkomen! en dan idd meteen je xenon er maar weer in ja, hebben we alles weer tegelijk..
 
Johan zei:
Dekker zei:
Johan zei:
eindelijk is het ervan gekomen! echt een dikker frontje zo man, heel ander gezicht meteen! en straks met mistlampen erin is het helemaal af :)

sorry voor de haast, maar het was bijna 5uur en moest nog wat aan die A3 doen ;) wanneer had je nou een afspraak voor de apk? dan moeten we daarna die xenon er maar weer ff in knutselen Big Grin
Haast? niks van gemerkt hoor ;)
17 Januari gaat ie voor de apk.

Dus anders eind januari even mistlampen bestellen.. dat we dan gelijk alles-in-één doen? :cool:

haha tja had vandaag drukke dag voor de beunklusjes, had 2 beurtjes met apk, nog 1 auto thermostaat vervangen, van mn eigen auto de a-stijlen (GTI) vervangen en van die A3 hebben we een stoel proberen recht te krijgen (rails is wat doorgezakt) en dan kwamen er ook nog 3 klanten met was storingkjes/wissers e.d. Stick Out Tongue

net gehoord van Starsky dat het alleen wel ruim 3 uur werk is voor die mistlampen maar gaat goedkomen! en dan idd meteen je xenon er maar weer in ja, hebben we alles weer tegelijk..
*HIK* 3 uur werk.. :|
 
Ik had even een prijsopgave gevraagd bij JD.
Email teruggehad.

Beste Peter,

Modeljaar 2007 heeft een andere computer dan de oudere modellen, de tuning hiervoor is hierdoor iets duurder.

Tuning naar 100pk en 245Nm kost: € 490,-
(in januari gaat hier 15% vanaf).

Mvgr,
Mark

JDEngineering

 
starsky zei:
Haha, 3 uur werk kan nu wel een stuk minder ;)
Was ook nog aan het uit vogelen waar ik het beste langs kon met de kabel naar binnen..

Toch wel apart 100 euro duurder voor zo'n chip.. Maar ik vond het chippen wel waard, ga je wel merken ;)
Chippen is niet me prio.
Maar ik ga het denk, wel laten doen in het voorjaar. Al hoewel, ik nu wel 15% korting krijg.
 
Sinds afgelopen dagen, heb ik tijdens het rijden.. soms gerammel aan me linkerdeur (bestuurdersdeur)

Ik probeer overal beetje op te drukken,.. kijken wat het is. Maar kan het niet vinden, iemand hints/tips?

Best hinderlijk namelijk.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!