Dekkers Polo 9N3

Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Heb dat gedaan de JVC is van 2010 en de Pioneer van 2008, enig verschil dat ik kan vinden is dat de verlichting van de JVC is variable en die van Pioneer is vast blauw, een review vondt zelfs de blauwe verlichting TE, was niet te dimmen.
Ik ben nog in dubio :D :D

Accu vervangen.

Kreeg me auto vanochtend niet aan de praat. Toen maar met de auto van carpooler naar werk gegaan. Vanmiddag me auto icm startkabels + vw caddy van me vader.. weer aan de praat gekregen.
Doorgereden naar VW Dealer. Laten doorlezen.. uitslag: nieuwe accu nodig.

Prijs was me iets te gortig @ vw dealer.

Terug naar dorp gereden, naar de dorps-garage .. Prijs is een anderhalve tank diesel goedkoper. Dus daar nieuwe accu inlaten zetten.

Dealerprijzen voor accu's zijn idd belachelijk hoog :X Bestaat een kans dat ik ook deze winter aan een nieuwe accu moet... Als ik het onderhoudsboekje moet geloven is die nog nooit vervangen (auto uit 2003, accu nooit vervangen, right).

Volgens mij kon ik voor 50 euro een accu krijgen bij lokale auto-handelaren :)

De accu die ik erin heb zitten is ook nog de orginele. (volgens VW onderhoudsvrij) Ik heb toch de sticker aan de bovenkant eraf gehaald en zuur gewogen + peil gecontroleerd. Allebei niet goed. Was veel te zuur en platen stonden droog. Accuwater bijgevuld en nu weer een tip top accu 8-)

Zojuist GTI Grill van starsky overgekocht. Alleen qua vw logo, die kan ik toch gewoon overzetten naar de gti grill?

Ik ben nu pas thuis, sinds dat ik bij je voordeur wegreed :P ..

Een how-to.. is toch wel ergens te vinden? :roll:
Ik ga morgen wel even kijken, als het goed weer is.. zo moeilijk zal het niet zijn. Neem aan een paar torx-schroefjes losdraaien en voila.

De bovenste grill is een eitje om te vervangen, maar ik heb even een snelle kijk op de onderste roosters gegeven... ik heb geen flauw idee, hoe je die eruit krijgt? Weet iemand dat?

De linker en rechter zit geklit EN geschroeft.
Je moet ff goed kijken, er zit ergens een gaatje met een schroefje.

Het middelste rooster zit helemaal geklikt.
Je moet er wel flink aan trekken om het los te krijgen, zit ECHT vast.
Niet bang zijn, hij zit echt geklikt!

Richard zei:
De linker en rechter zit geklit EN geschroeft.
Je moet ff goed kijken, er zit ergens een gaatje met een schroefje.

Het middelste rooster zit helemaal geklikt.
Je moet er wel flink aan trekken om het los te krijgen, zit ECHT vast.
Niet bang zijn, hij zit echt geklikt!
Oftewel gewoon beetje aan beide kanten vastpakken en gewoon trekken? Ik moet nergens iets met me schroevendraaier iets omhoog wippen?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!