Dectane koplampen.

omg wat een drama zeg als ik zo lees wat er met die dectane lampen aan de hand is (zomaar uitvallende leds :S??)

hopelijk gaat Dectane ook waar maken met hun upgrade version...anders kunnen ze wel fluiten op de huidige klanten (anders dan misschien toch H7 lampen + setje Xenon lampen erin zetten?)
 
heren hebben jullie nog iets gehoord van dectane heb al 2x via de site een mail gestuurd
met de uitleg dat deze dingen inderdaad niet goed zijn (vocht, hoogte afstelling)
maar hoor helemaal niks van ze terug was benieuwd of jullie wel al iets gehoord hebben?

groetjes Michel
 
Graafie is zijn koplampen kwijt aan mij, ik ga de koplampen volgende week voorzien van Gore ventilatie pluggen, we gebruiken die op t werk ook best veel voor electronica in IP65 waterdichte behuizingen (ze zitten overigens ook op de behuizing van het motorstuurapparaat van de polo) , eens kijken of dat helpt.
Hielpen deze pluggen nog een beetje ? Heb condensproblemen in mijn OEM H4 koplampen (voorzien van Xenon) en misschien is dit een oplossing.

Wat zou je vragen voor het opsturen van 2 van die pluggen inclusief een montagehandleiding ? Of waar zijn ze te krijgen ?
 
Hielpen deze pluggen nog een beetje ? Heb condensproblemen in mijn OEM H4 koplampen (voorzien van Xenon) en misschien is dit een oplossing.

Wat zou je vragen voor het opsturen van 2 van die pluggen inclusief een montagehandleiding ? Of waar zijn ze te krijgen ?

Bij mij helpen ze wel, het membraan helpt bij het aanzuigen van droge lucht bij afkoelen van de lampen (dichtheid neemt dan toe en wordt er lucht van buiten aangezogen)
ik heb gewoon jan ook een paar membranen gestuurd maar van hem niet gehoord of het bij hem gewerkt heeft.

de pluggen komen van Gore
 
Ik heb deze lampen ook net binnen gehad (had nog niet gehoord dat dit zo' n sh*t was).
is er inmiddels iemand die de "verbeterde" versie van de lampen heeft?

Ik heb ze vandaag gemonteerd op mijn auto, maar bij mij werkte de LED helemaal niet en kreeg ook een foutmelding op mijn dashboard?
Dus plug en play wordt meer plug and pray. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
 
Ik heb deze lampen ook net binnen gehad (had nog niet gehoord dat dit zo' n sh*t was).
is er inmiddels iemand die de "verbeterde" versie van de lampen heeft?

Ik heb ze vandaag gemonteerd op mijn auto, maar bij mij werkte de LED helemaal niet en kreeg ook een foutmelding op mijn dashboard?
Dus plug en play wordt meer plug and pray. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?

wat je kunt proberen is het volgende:

je haalt de koplampen van de auto, verwijderd het stukje kabelboom met de 2 stekkers aan de achterzijde van de koplampen.
je knipt de oranje draad door. de zijde die van de auto afkomt dop je af (dit is te stroom voorziening voor het stadslicht maar dat werkt bij jou dus niet)
de zijde van de oranje draad die naar de koplamp gaat strip je een eindje de mantel af.
daarna knip je de rode draad door, strip beide zijden van de rode draden.
daarna verbind je de 2x rode draad samen met de 1 x oranje draad die naar de koplamp toe gaat.

je hebt nu de leds verbonden naar de constante 12v stroom die naar je koplampen gaat. zodra je de auto op contact draait zullen de leds aan gaan en ook aan blijven.
nadelen: je lamp melding op het dashboard zal blijven, parkeerlicht werkt niet meer. als auto van contact af is.

als dit niet werkt dan zijn de leds van jouw dectane koplampen al kapot geweest voordat ze uit de doos kwamen. (normaal doen ze het wel een maand..... )
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!