Daniel's :: 2010 Volkswagen Polo 1.2 tdi

Re: Polo Bluemotion 6R Daniel

Ziet er wel leuk uit... alleen persoonlijk had ik het vw logo wel zijn kleur gelaten op de achter en voorkant... ieder zo zijn smaak maar ziet er goed uit.. ook nog dingen aan de binnenkant gedaan?
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: Polo Bluemotion 6R Daniel

@RJPolo ik heb aan de binnenkant alleen de pedalenset van vw gemonteerd. Verder komt er een nieuwe clima module in.

@ Johan, de achterlichten staan super , zeker nu in combi met het zwarte logo :)


@sjakie het is inderdaad persoonlijk, maar het Klopt wel met de zwarte velgen en zwarte delen op de bluemotion. Altijd leuk de polo persoonlijk te maken ;)
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
Re: Polo Bluemotion 6R Daniel

@Graafie ah ok maar ja ik denk niet dat ik het ga doen maar het ziet er wel apart uit :)
ik zou liever nieuwe H7 koplampen willen gezien deze veel meer licht geven Big Grin
ik ga weer eens op die duitse sites kijken :cool:
 
Re: Polo Bluemotion 6R Daniel

KYC,
Ik heb nog wel een linker H7 koplamp voor je. Alleen zitten er aan de binnenkant een paar opgedroogde waterdruppels waar ik me aan stoorde. Misschien is hij nog wel weer schoon te krijgen maar ik heb het niet geprobeerd.. Zodoende heb ik een nieuwe koplamp gekocht. En er moet een nieuwe rubberen dop bij besteld worden. Is het wat? ;)
 
Re: Polo Bluemotion 6R Daniel

hehe als je via mijn item verkoopt is het toch 50% voor de item starter hehehehe ..:)

trouwens volgende week maandag wordt mijn nieuwe climate control unit erin gezet ...

gr daniel
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
Re: Polo Bluemotion 6R Daniel

morgen wordt mijn nieuwe climatronic module geplaatst :) Dit was de laatste avond in mijn blauw verlichte polo hehehehe...

Foto's volgen ..
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!