Daniel's :: 2010 Volkswagen Polo 1.2 tdi

Re: Polo Bluemotion 6R Daniel

hey coban,

het zijn OZ Ultraleggera velgen (kleur mat zwart). Heb even foto gemaakt, weet niet of je het zo goed kan zien.

gr daniel
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
Re: Polo Bluemotion 6R Daniel

volgens mij is de bm 6r altijd 75pk. De 6r is gewoon het model(jaar) van de polo en de bm versie van de 6R heeft 75pk :)


misschien dat andere forumleden mij kunnen verbeteren als dit niet zo is ...

gr daniel
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
Re: Polo Bluemotion 6R Daniel

Huh??? De BM is alleen in 75 pk versie leverbaar hoor ;)

6R is de aanduiding welk model polo het is ;)
9N3 is vanaf 2005
9N is vanaf 2002
6N2 is vanaf 2000

enz ;)

Hopelijk heb ik hiermee je vraag beantwoord ;)
 
Re: Polo Bluemotion 6R Daniel

@bas dankjewel :)

Er zijn inmiddels weer wat aanpassingen aan de auto geweest. Ik heb wat vagcom dingen laten veranderen. Verder is de polo in juli in lochem geweest. Hier een paar foto's

Binnenkort ga ik nog wat dingen veranderen:

Donkere achterlichten
Donkere vw logo's
Booskijkers
Trommels achter mat zwart laten spuiten

foto;s volgen ....
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
Re: Polo Bluemotion 6R Daniel

Er is ook een gewone 6R 1.2 TDI 75 pk Leverbaar die geen BM is. (Weet effe niet of het ook in NL leverbaar is)

Dan mis je waarschijnlijk de spoilers, startstop, gewone velgen etc.. Is ook goedkoper dan de BM.
 
Re: Polo Bluemotion 6R Daniel

Als ik die uitdraai hierboven bekijk zie ik dat hij tot 4500 rpm loopt. Wordt de auto, BM dus in dit geval, werkelijk tot 4500 rpm doorgetrokken? Ik kom nooit verder dan 3500 rpm en rijd toch meestal stevig door (voor zover dat kan met een standaard BM) Wordt de auto direct voor deze test wel (heel) goed warm gereden? Lijkt me anders niet zo best voor de motor.. 4500 rpm sowieso niet eigenlijk..
 
Re: Polo Bluemotion 6R Daniel

ik rij de auto altijd tussen de 2000 en 4000 toeren. Als je echter snel wil zijn dan krijg je boven de 4500 nog een boost , super ;) Dit is dus bij uitzondering en alleen als de motor warm is. Dat is nog steeds niet het rode gebied van de toerenteller .

groet daniel
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
Re: Polo Bluemotion 6R Daniel

Damn Boost van 3900 - 4300 :shock: ik ga meestal nooit verder dan 3000rpm
heb je die normale boost dan niet al als je naar 3900 rpm gaat?of merk je daar heel weinig van...?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!