Daniel's :: 2010 Volkswagen Polo 1.2 tdi

toch weer wat kleine updates gedaan. Met de verlichting nog niet helemaal happy nu .. ff kijken wat er aan te doen is dit weekeinde. de korte antenne staat wel super . foto's komen nog.

gr daniel
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
Niet happy met de verpichting nee?
Ik ken je gevoel Stick Out Tongue

Maar wat wil je ermee gaan doen?
Enneh foto's van de korte antennen? :mrgreen:
Ben namelijk wel benieuwd, aangezien het ook al langer in mijn hoofd speelt om dat te gaan doen
 
VW  6R  1.2TDI 
Hey :0 Thanks , ik ontvang alle zenders nog even goed. Ik merk geen verschil in ontvangst. Ik woon wel in de randstad.

verlichting.. twijfel over xenon .. heb net leds als stadsverlichting en dat wijkt weer af .. eerst was die geler en nu witter van kleur :)
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
Mijn brandstofpomp had het begeven ( hogedrukpomp in de motor). Ik heb zo een beetje alle zwakke onderdelen wel gehad nu hoop ik ). Best wel raar bij de gothard pas .. 3e baan vrachtwagen en bus inhalen en dan in ene alles dood ..... stijl en geen vluchtstrook .. ik kan me betere plekken voorstellen .. :)
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
Damn.. Dat is idd geen fijn plekje!:shock:
Gelukkig is alles goed gegaan:)
Je hebt idd wel aardig wat onderdeeltjes gehad!
Wat is er nou eigk allemaal vervangen als ik vragen mag?
 
VW  6R  1.2TDI 
egr klep
brandstofpomp
hogedrukbrandstofpomp in de motor
waterpomp

Dit schijnen allemaal zakke delen te zijn van de 1e generatie polo bm. Alleen is het meestal zo dat je tegen 1 van de reparaties aanloopt... ik heb ze nu dus allemaal gehad ..
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!