Coming home via VCDS Polo 6R

Hallo,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Volkswagen Polo 6R comfortline uit 2009, tot nu toe zeer tevreden!
Nu probeerde ik vandaag coming home te activeren via VCDS, alleen ik krijg het niet werkend.
Wat ik nu heb geprobeerd:
- licht schakelaar op 0
- auto van contact af en de sleutel er uit
- 1x seinen met groot licht.
- deuren openen en sluiten en vergrendelen.
Maar helaas nog zonder resultaat.
Coming home staat in VCDS op het dimlicht.
Ik heb ook geprobeerd de tijdsduur aan te passen zoals hier staat (kanaal 47), alleen ik krijg dan de melding dat hij dat kanaal dan niet kan ophalen?

Ik heb geen licht sensor op de auto, geen xenon en ook (helaas) geen mistlampen.

Alvast Bedankt!
 
Ik heb ook een comfortline en hier werkt het perfect. Ook als ik het via me mistlampen doe.
Waar de precieze verschillen inzitten durf ik niet te zeggen.

Het is echter zo, als je je schakelaar op 0 zet en seint met je groot licht werkt het al. Als je je deur open doet gaan de lampen aan en blijven de ingestelde secondes branden.

Omdat hij het kanaal niet kan ophalen denk ik dat je gewoon wat mist en kan "fluiten" naar de werking van coming home. :(
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Ik heb ook een comfortline en hier werkt het perfect. Ook als ik het via me mistlampen doe.
Waar de precieze verschillen inzitten durf ik niet te zeggen.

Het is echter zo, als je je schakelaar op 0 zet en seint met je groot licht werkt het al. Als je je deur open doet gaan de lampen aan en blijven de ingestelde secondes branden.

Omdat hij het kanaal niet kan ophalen denk ik dat je gewoon wat mist en kan "fluiten" naar de werking van coming home. :(

Misschien enig idee hoe die module heet en of dit nog achteraf in te bouwen is? Of zou je gelijk aan een KUFATEC setje (149 euro) zitten?
 
Ik heb coming home ook via VAG COM aanstaan, maar op mijn highline uit 2010 lukt het ook niet... En volgens mij wil bochtenverlichting via de mistlampen bij mij ook niet...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V FSI 86pk 
Bij mij lukte coming home wel gewoon via VCDS. Denk omdat ik een BM heb.

Ja bochtenverlichting ben ik ook erg benieuwd naar.. Dit krijg ik ook niet werkend.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Ik heb een comfort edition BM van 2013 en daar werkt coming home wel op na aapassing in vcds. Wel handmatig door seinen met groot licht als auto van contact staat. Ook bochtenverlichting werkt via mistlampen (zit 1 lampje in). Wat ik me wel af vraag is als ik zo'n lichtschakelaar pak met automatisch stand of deze stand dan werkt. Heb wel licht en zicht pakket maar geen xenon koplampen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!