Coming home via VCDS Polo 6R

Coming Home zonder Maxi-Dot (alleen met RLS-Sensor)
[09-Boordnet]
[Hercoderen-07] longcoding
[Byte 17] [Bit 5] activeren
[Aanpassen-10]
[Kanaal 23 'Coming Home tijd'] waarde aanpassen, bereik 0-90 sec.
Coming Home Modus-timer
[09-Boordnet]
[Hercoderen-07] longcoding
[Byte 12] [Bit 0] activeren (actief = start met openen deuren, niet-actief = start met contact uitzetten)

Misschien heb je er wat aan gevonden op de site van gertitspreekt ofzo
 
Aanzetten coming home
Component: BCM PQ25 (09 - Cent. Elect.)
Byte: 10
Bit: 2

Coming Home met mistlampen of dimlicht
Component: BCM PQ25 (09 - Cent. Elect.)
Byte: 13
Bit: 6

@svennuh: over het veranderen van de tijd waarden kan ik je geen antwoord geven. naar mijn weten is dit ook niet nodig! Mocht je BCM deze leuke functie ondersteun werkt het na het aanzetten van het bitje.
laat je even weten of het gelukt is?

Het werkt helaas nog niet. Alleen begin ik nou sterk te twijfelen of ik byte 13 bit 6 ook heb aangezet :-|. Byte 10 bit 2 sowieso.
 
Lees net ergens dat je je lichten aan moet laten staan (dimlichtstand). Auto vergrendelen en vervolgens blijven ze dan nog 15 seconden branden? Kan het nu niet testen want mijn vriendin is met de polo weg.

Op deze manier blijven de lampen dus branden. Helaas tot de accu leeg is en niet de gewenste 15 seconden.
Verder helaas nog niks kunnen vinden
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!