Coming home via VCDS Polo 6R

Vraag me af of het zou werken als je een boordnet met xenon ondersteuning hebt. Daar kun je namelijk wel met een kabelset de coming home van je xenon op aan de gang krijgen..... maar wat als je dus een bordnet hebt welke wel xenon ondersteund maar geen xenon hebt?
 
Zojuis ook de homecomming geprobeerd. In vcds gekeken daar stond in menu 47 en 48 al 15 seconden ingesteld. Alleen het werkt niet :( heb een Polo 1.4 highline. Is er geen menu waar de coming home aangezet moet worden alvorens het werkt? Mijn stads en dimlicht branden altijd als de auto is gestart (zowel op stand 0 als op stand dimlicht)
 
@krisrock als je zou willen kijken graag. Ik zag alleen staan dat je in kanaal 47 (coming home) en 48 (leaving home) de tijdswaardes moest aanpassen.
@Sanderh Yes. sleutel uit contact. licht op stand 0 en vervolgens met groot licht geknipperd.
@wick071 coming home is dat als je je auto op slot zet de lampen nog een aantal seconden blijven branden.
 
Aanzetten coming home
Component: BCM PQ25 (09 - Cent. Elect.)
Byte: 10
Bit: 2

Coming Home met mistlampen of dimlicht
Component: BCM PQ25 (09 - Cent. Elect.)
Byte: 13
Bit: 6

@svennuh: over het veranderen van de tijd waarden kan ik je geen antwoord geven. naar mijn weten is dit ook niet nodig! Mocht je BCM deze leuke functie ondersteun werkt het na het aanzetten van het bitje.
laat je even weten of het gelukt is?
 
Tnx krisrock. Ik heb zelf geen vcds. Heb gister met een collega van een maat van mij gekeken. Dus even kijken wanneer hij tijd heeft anders hier even iemand aanspreken.

(Overigens leaving home werkt niet zonder die auto stand en regensensor had ik begrepen? Klopt dat?)
 
Heeft allemaal te maken met de software versie in de module's of deze wel of niet wil werken. Ben er eens mee bezig geweest maar kreeg te weinig info omtrend de software versies van diverse polo's. Zo is b.v. bij een VW up ook een bepaalde module waarbij alle verlichtingsinstellingen niet aan te passen zijn terwijl de andere het wel kon. Ook dit bleek in de software versie te zitten.
 
het is inderdaad heel raar...
en bluemotion van en kameraad van me werkte het wel maar bij mij mijn vorige comfortline en deze highline helaas niet.
ook werkte tear wiping niet

- wat wel is gelukt heb ik bij afsluiten/openen deuren en piep (via alarm)
- deur op slot bij 15 km
- ontgrendelen deuren bij verwijderen sleutel.

weet iemand misschien hoe ik kan veranderen dat alle deuren open gaan bij 1 x drukken op de open knop?
nu gaat dus alleen de bestuurders kant van het slot en als ik nogmaals druk alle deuren
 
9 boordnet
7 hercoderen
Byte 0 bit 0 (de)activeren?

Ik heb echt geen ideeStick Out Tongue maar het zal best mogelijk zijn.

in mijn handleiding staat het volgende:
Één deur los bij indrukken open toets afstandbediening
Component: BCM PQ25 (09 - Cent. Elect.)
Byte: 0
Bit: 0
Functie: Zet bit 0 op 1 om bij het indrukken alleen de bestuurders deur van 't slot te halen. Dit om instappen aan de bijrijders kant van ongewenste types te voorkomen. Een tweede druk op de open toets op de afstandbediening zal alle deuren van 't slot halen. Zie Afbeelding 1: BCM PQ25 - Byte 0.
Opmerking: Deze optie is ook wel bekend als de 'anti-car-jack' functie.

dus ik had verwacht dat bij mij dan juist bit 0. 1 zal zijnStick Out Tongue
maar dat is dus niet het geval. of lees ik dit verkeerd?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!