Climatronic module 2011

Thanks, misschien dat er iemand anders weet hoe die knoppencombi zit. Volgens mij heb ik dat wel ergens gezien, dus ik ga zelf ook nog even zoeken. Maar mooi om te weten dat we geen VCDS nodig hebben :)
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Denk dat je wat verder moet kijken.
Als je goed kijkt op eBay dan koop je
Voor €100 een blauw scherm dan moet je hem nog versturen.
Ik verkoop hem heel graag voor €100 breng ik hem nog langs ook
 

Thanks voor de moeite Graafie, maar de link doet het niet :( Ik heb inmiddels via een demontagebedrijf een module te pakken gekregen. Morgen of van t weekend maar eens inbouwen.

Trouwens, waarom zouden die op ebay.de blauw zijn? Volgens mij staat er maar één blauwe voor €69,- en is de rest wel negative/black (voor zover mijn kennis van climatronic modules inmiddels gaat... :mrgreen:)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Thanks voor de moeite Graafie, maar de link doet het niet :( Ik heb inmiddels via een demontagebedrijf een module te pakken gekregen. Morgen of van t weekend maar eens inbouwen.

Hmmm, jammer. Ik zal hem voor je overtypen. Komt ie........

- Auto NIET op contact zetten.
- Oude module uitbouwen, stekkers losmaken.
- Nieuwe module aan de stekkers klikken en inbouwen.
- Vanaf de linkerkant gezien de 2e, 4e en 7e toets tegelijk indrukken en ingedrukt houden.
- Sleutel in contact en doordraaien naar de laatste positie voordat hij start (lampjes in het dashboard branden dan)
- Blijf de climatronic toetsen vasthouden totdat de symbolen op het display van de module stoppen met knipperen.
- Toetsen loslaten en het contact uitzetten.

Als het goed is moet hij nu werken. Zo niet dan moet je de procedure herhalen. (vanaf punt 4) ;) succes.
 
Oké ik heb er een gekocht maar kan iemand bevestigen dat dit zeker een zwart/wit scherm is.
Anders heb ik mooi de verkeerde gekocht haha
http://www.ebay.nl/itm/131444873144?ru=http://www.ebay.nl/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=131444873144&_rdc=1
Nou, als het om die gaat waarvan je de sticker kunt met de datum 13.02.2013, dan zou het om de zwart/wit variant moeten gaan. ;)
Ik zou zeggen, laat je verrassen. :mrgreen:

Ik zie dit (oude) topic nu pas. Ik heb een aantal maanden geleden ook mijn blauwe vervangen door een zwart witte variant. Nu lees ik hier over inleren, maar mijne werkte gewoon direct. Mis ik iets? Is de temperatuur nu soms niet juist of zo?

Ik neem aan dat het dan goed is. ik moest die van mij wel inleren maar misschien is het niet bij elke Polo/climatronic module nodig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zooo, zojuist in 15 minuten mijn climatronicje omgebouwd van blauw naar negative/white! Ziet er een stuk strakker uit. Ik heb hem ingebouwd volgens de methode van Graafie --> thanks nog!, maar bij mij gingen de symbolen ook niet knipperen (overigens ook niet met de blauwe), maar werkte ook alles direct. Dus voor zover ik nu kan bekijken een geslaagde update :)

Ter info, het model(nummer) wat ik heb ingebouwd was een 6R0907044H van februari 2012.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!