Climatronic module 2011

ook bij hele nieuwe modellen van laatste weken (uit fabriek komen) is het nog blauw hier bij de polo's
Vriend van me is ze polo in duitsland gaan ophalen als extra optie rond door fabriek
Maar ze climatronic is blauw ;)

Ohja hij heeft de highline versie met alles erop en eraan.
 
De zwart/witte climatronic valt onder de officiële wijzigingen die met ingang van het modeljaar 2012 zijn ingevoerd. Alle auto's die na week 22 gebouwd zijn zouden deze nieuwe versie moeten hebben. Zo niet: klagen bij de dealer.
 
Ik blijf het heel vreemd vinden!
Waarom heeft VW de Climatronic module in eerste instantie überhaupt blauw gemaakt?????
Ze zijn toch in geen andere modellen gebruikt zodat ze over kunnen zijn, of heb ik het mis?
 
Twannieguitar zei:
Let wel dat je geen achtergrondverlichting hebt met alleen contact

Ik heb begrepen dat je dit kan coderen in je Comfortmodule.?

Misschien eens bij Jela informeren of dat echt zo is.
Dan misschien toch maar eens een stukje folie kopen....

Die SMD leds heb je zo verwisseld.
Alleen de juiste kleur/lichtsterkte vinden....
 
Klopt inderdaad mijn broer ze Bm komt uit begin 2012 en die heeft het inderdaad ook.
Ziet er mooier uit dan die blauwe verlichting.
Ht ziet er hetzelfde uit als je tellers alles zwart alleen de letters worden wit.
Veel rustiger s'avonds
 
Ik heb hem binnen. Binnen twee dagen vanuit Tjechie thuisbezorgd via fedEx. Totaal inclusief verzendkosten 130 euro. Helemaal top! In NL zijn ze rond de 380 euro...

Zie de afbeeldingen voor de module.
 

Bijlagen

  • IMG_3041.jpg
    IMG_3041.jpg
    40.1 KB · Weergaven: 101
  • IMG_3042.jpg
    IMG_3042.jpg
    38.1 KB · Weergaven: 100
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!