Climatronic module 2011

het staat echt heel erg mooi serieus. Ik heb geen foto omdat ik na aflevering de splinternieuw rcd310 zwart/wit uit heb laten bouwen en nu zit er de 510 in.

De rcd heb ik wel in doos maar dan heb je niet veel aan een foto ben ik bang.
 
@ferry

Misschien kan je eens kijken welke knoppen er op zitten.

De chineese versie had nl andere knoppen voorop.
Europees:
Radio - Media - TP -Menu

Chinees:
FM - AM - Media - Menu

Ga je deze rcd310 bewaren of ga je die evt verkopen?
 
Ik heb Wittebrug gemaild. Kreeg dit antwoord:

Goedemorgen,

Het art.nummer dat u opgeeft geeft in onze omschrijving zwart/Alu. Of dit de juiste is kunnen we u niet met zekerheid zeggen. De kosten bedragen € 360.- incl. btw voor het onderdeel.

Let wel; Er zijn een aantal soorten tot en vanaf een productiedatum. Wij kunnen alleen de delen opzoeken zoals deze door de fabriek in de auto zijn geleverd. Aanpassingen hierop is geheel voor eigen risico mede als eventuele vervolgschade. Reeds bestelde delen kunnen wij niet retour nemen.
 
Staat wel beter zo!

drhe2uzuye-1.jpg
 
Johan zei:
Heb gekeken, maar ik kom op andere nummers uit (model 2011) denk dat dat de originele dus nog zijn..

edit: ik ben nu etka aan het updaten, wellicht vind ik daarna wel de nummers...

Net de laatste updates van etka erop staan, hij staat nu wel in de lijst dus is een vrij nieuw onderdeel! nu alleen nog even de prijzen werkend zien te krijgen :)
 
Ik ben ook 1 v/d gelukkige die deze vernieuwing nog net even heb mee gepikt! De RCD310 en de Climatronic zijn idd nu ook wit/zwart. Past prachtig bij de rest i.p.v. de blauwe kleur die nergens verder binnen in de auto voor komt! :)
 
Net ook even bij de dealer (Udenhout) nagevraagd, hier zagen ze 2 versies in het systeem staan E en H, maar kon niet zien welk display erop zit. Wel een prijs: €360,-

Maar weet dus niet of dat systeem wel helemaal geupdate heeft, als iemand het nummer heeft kan ik dat ook nog wel navragen (moet er dadelijk toch weer zijn).
 
Inderdaad lijkt op plug and play (met misschien een reset die schijnbaar weer in een ander draadje staat ;))

Vind het zeker een investering waard, maar dan wil ik wel zeker weten dat het dan juiste onderdeel is... Dadelijk eens kijken of ik iets bij de dealer kan regelen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!