Climatronic module 2011

Ik zag vandaag een nieuwe Climatronic module voorbij komen. Het betreft eentje die white/negatief kleuren heeft ipv. blauw licht.

Weet iemand wat het modelnummer ie van deze nieuwe module? Ik kan hem met geen mogelijkheid vinden op het internet, enkel foto's.
 
Het zal wel niet maar is het mogelijk om het draaiknoppensysteem te vervangen voor deze? Ofwel, bestaat het verschil tussen Climatic en Climatronic louter uit deze module of is het hele ventilatiesysteem anders?
 
De white/negative wordt geleverd vanaf mei 2011 in alle Polo's. Dit geld ook voor de radio. De rcd310 is nu ook in White/negative in plaats van blauw. Bij mijn bm is nu alles af fabriek zwart wit zoals de boardcomputer. VW heeft eerst alle oude blauwe climatronics opgemaakt die niet bij de boardcomp. horen. Nu is het zo zoals het bedoeld is.

radio/boardcomputer/climatronic een kleur.

Ik wist al dat dit ging gebeuren maar de dealer wist er toen nog niets over te vertellen. Toen ik hem de foto's toonde van de blauw vs wit heeft hij navraag gedaan en nu worden alle radios in wit/zwart geleverd inclusief de climatronic.
 
Sjakie zei:
Ik las op een Australisch forum dat iemand uit het Oostblok ze origineel kon bestellen voor 200 euro en een chineese "knock off" voor 160.
De imitatie: http://item.mobileweb.ebay.de/viewitem? ... 0622108332

Het originele nummer is volgens hun: 6R0907044H WZU maar daar kan ik niets op vinden.


Klopt inderdaad.
Hij adverteert ook op het duitse forum.

http://forum.polo9n.info/verkaufe-inter ... 47623.html

De chineese variant heeft ook glanzend chroom rond de knoppen en de Europese versie mat-chroom

Maar er zijn ook leden op dat forum die het zelf omgebouwd hebben.
Een andere folie op het display plakken om deze te inverteren, en dan witte ledjes erin zetten.
 
ferry zei:
De white/negative wordt geleverd vanaf mei 2011 in alle Polo's. Dit geld ook voor de radio. De rcd310 is nu ook in White/negative in plaats van blauw. Bij mijn bm is nu alles af fabriek zwart wit zoals de boardcomputer.

radio/boardcomputer/climatronic een kleur.


Heb je hier ook een plaatje van ?
Met name de RCD310 met witte verlichting vind ik interessant.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!