Bye bye Polo, Hello Scirocco

balen man, vindt de kwaliteit toch wel erg matig dan, hoeveel kilometer heeft hij nou gedraaid?
95 000km. Zou belange nog niet mogen op deze km stand maarja, shit happens zeker?
Wagen is sinds ik eigenaar ben ook niet dealer onderhouden (ben zelf technieker van opleiding) dus ga ook niet eens proberen om een tussenkomst aan te vragen want het antwoord ken ik al. Opzich valt de kost nog mee doordat ik alles zelf doe, voor 1300euro heb ik een gereviseerde versnellingsbak en is alles van koppeling compleet vernieuwd.
 
Ja en daar trekt pon zich niks van aan.

Voorbeeld. Koppelingscilinder van een Lupo 3l
Komt stuk van de dealer. Maar terug nemen doen ze niet.
Dan moet de cilinder gemonteerd in het voertuig en het voertuig naar de dealer voor 2 dagen.

Dat kan je geen klant laten doen, dus een andere nieuwe monteren en de defecte a 329 euro maar in de kast leggen.. . Inmiddels 10 stuks.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Dat is toch een 3-cylinder? Merk je dat tijdens het rijden of tijdens stilstand? Mijn buurvrouw heeft iets nieuws nodig en dit is een gegadigde. (9N)

Heb ik ooit in een Up! gereden en die schudde nogal bij het stationair lopen. Nogal irritant gevoel.
Nee dat valt goed mee hoor. Enkel als je war in toeren gaat maakt die veel lawaai maar bij normaal rijden en of op constante toeren valt dat heel goed mee. Ook niet echt veel trilling bij stationair.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!