Bye bye Polo, Hello Scirocco

Thx!

Net nog bestelling voor de Rocco gedaan.

Bestelling 1270710

4 banden Kumho Ecsta SPT KU31 235/35 ZR19 91Y


Bandjes die eronder zaten bij aankoop zijn qua profiel zgan maar zijn zo uitgedroogd als iets en in de regen niets waard. Voorste zijj Nexen's en vallen nog mee, achter zijn het banden van het merk Delfin (zelf nog nooit van gehoord).

Nu dus 4 nieuwe Kuhmo's die ik op mijn 3 vorigr auto's ook had en heeel tevreden van was.
 
  • Leuk
Waarderingen: WobbleKid
Idd, was dan ook de reden waarom ik nu eentje moest gehad hebben. Nog geen gezin, op vriendin na. Enkel de 2 rottweilers die vantijd eens mee rijden maar die hoor ik niet klagen, al missen ze nu wel van hun kop uit de ruit te kunnen steken zoals in de polo het geval was.


7beaa6d807e49aec53a3bb45fd31d538.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!