Bye bye Polo, Hello Scirocco

a670c2beeb6ba5050b47430704fec325.jpg


5b434133ea8f7f8a7f8610e17aa20e99.jpg


Rline achterlichten: check!

Ook stopje om ruitenwisser weg te doen is onderweg.
 
Dikke rocco man...
Vraagje heb je meer beenruimte in de rocco vergeleken met de polo ?
Ik zit in me polo steeds met rechter been tegen stuur en middenconsole aan...
 
Volkswagen  Polo 6r / Octavia RS  2.0 tfsi 
Begin januari een ongeval gehad met de scirocco, te laat gezien dat voorligger alles toegooide.

c58020736e80b67c98436bcd4e429d96.jpg


Was gelukkig enkel maar carrosserie schade en niets geplooid.

Ondertussen weer al hersteld en de zomerwielen er al onder gezet.

b5e77da55e162154aaecaa3f4aa405ba.jpg


Zal wel voorlopig gedaan zijn met updates. Heb een hoop op mekaar gemetste bakstenen gekocht dus gaat veel geld en tijd daarin kruipen.
 
Scirocco staat al een week op de brug zonder versnellingsbak, versnellingsbak is in de soep gedraaid. Vrijdag ga ik een 'nieuwe' (gereviseerde Vbak halen) en de complete koppeling, vliegwiel drukgroep, buté (druklager in het nederlands denk ik?) vervangen.

Oude V bak ligt nu hier op het terras gedemonteerd, was iets te kostelijk om deze te reviseren. Koppeling heeft een gat in de behuizing geslagen waardoor alle olie uit de vbak gelopen is en de tandwielen verbrand zijn. Jammer genoeg nooit iets gemerkt dat de wagen slecht schakelde tot het te laat was.



 
Idd, rij nu anderhalve week in de Polo van mijn moeder ik wordt er zot van. [emoji23]

Is een 1.2i 60pk, gaatniet vooruit maakt lawaai en mis de kuipzetels uit de Scirocco, zit je echt mooi vast in.

Ik heb best een sportieve rijstijl, in de polo moet ik echt soms met de elleboog tegen de deur steunen om niet teveel uit de zetel te 'vallen'.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!