Thanks, ik haal hem in 2020 pas op maar ik ben ook zo benieuwd mijn zwager heeft het zelfde blok in een mk7 golf maar ik niet of je dat kan vergelijken ivm gewicht enz maar dat rijdt opzich best goed
Wat ik heb gemerkt aan de 1.5 TSI is dat er gevoelsmatig vertraging zit op het gaspedaal. Ik vond de acceleratie vooral vanaf lagere toeren daarom wat tegenvallen. Dit bevestigde laatst nog iemand die bij mij was voor VCDS aanpassingen. Ik heb toen de Audi Throttle mod en Lineair acceleration mod uitgevoerd, dat maakte gigantisch veel verschilIk ben ook erg benieuwd naar mn 1.5, vooral naar de acceleratie..
de 2.0 TSI heeft dat ook volgens mij. Duurt altijd even voordat ie in toeren stijgt na intrappen gaspedaalWat ik heb gemerkt aan de 1.5 TSI is dat er gevoelsmatig vertraging zit op het gaspedaal. Ik vond de acceleratie vooral vanaf lagere toeren daarom wat tegenvallen. Dit bevestigde laatst nog iemand die bij mij was voor VCDS aanpassingen. Ik heb toen de Audi Throttle mod en Lineair acceleration mod uitgevoerd, dat maakte gigantisch veel verschil
Ik vond mn handbak anders stukken beter. Maar helaas kon ik die niet kiezen bij de GTIJa, elke VW heeft sowieso 'vertraging' op het gaspedaal, maar bij de 1.5 TSI voelde het nog erger dan normaal.
chippen dus die handel icm gas repsonse aanpassenJa, elke VW heeft sowieso 'vertraging' op het gaspedaal, maar bij de 1.5 TSI voelde het nog erger dan normaal.
Wat ik heb gemerkt aan de 1.5 TSI is dat er gevoelsmatig vertraging zit op het gaspedaal. Ik vond de acceleratie vooral vanaf lagere toeren daarom wat tegenvallen. Dit bevestigde laatst nog iemand die bij mij was voor VCDS aanpassingen. Ik heb toen de Audi Throttle mod en Lineair acceleration mod uitgevoerd, dat maakte gigantisch veel verschil
Als het op de juiste manier gedaan wordt zijn er geen risico’s.Wat zijn de risico’s als je het gas response aan laat passen?
Juiste manier als in VCDS?Als het op de juiste manier gedaan wordt zijn er geen risico’s.
Thanks, ik haal hem in 2020 pas op maar ik ben ook zo benieuwd mijn zwager heeft het zelfde blok in een mk7 golf maar ik niet of je dat kan vergelijken ivm gewicht enz maar dat rijdt opzich best goed
Pfff ik word nu helemaal gek . Mag hem ook in 2020 pas ophalen. Heb wel een proefrit gehad met een t-roc met DSG. Dan ging al lekker. Moet je voorstellen in een kleine polo.Ik ben ook erg benieuwd naar mn 1.5, vooral naar de acceleratie..
Nu je het zegt. Met die proefrit in de 1.5 dsg t-roc merkte ik ook een kleine vertraging. Ik dacht dat het aan de dsg lag.Wat ik heb gemerkt aan de 1.5 TSI is dat er gevoelsmatig vertraging zit op het gaspedaal. Ik vond de acceleratie vooral vanaf lagere toeren daarom wat tegenvallen. Dit bevestigde laatst nog iemand die bij mij was voor VCDS aanpassingen. Ik heb toen de Audi Throttle mod en Lineair acceleration mod uitgevoerd, dat maakte gigantisch veel verschil
Bij de introductie van dit blok werd gesproken over de meest vooruitstrevende techniek als het ging om zuinigheid / mileuvriendelijk. Ik vermoed dat het daar mee te maken heeft.Nu je het zegt. Met die proefrit in de 1.5 dsg t-roc merkte ik ook een kleine vertraging. Ik dacht dat het aan de dsg lag.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.