Voorstellen Boy123 - Polo AW R-line

Welkom met je mooi Polo. Nog plannen?
bedankt ja als eerste een stukje naar beneden. ga niet meer zover als luchtvering + de rest, dit blijft gewoon een dagelijkse auto en ben intussen ook een stukje ouder en wil je toch wat meer comfort. ik moet alleen nog even uitzoeken hoeveel hij naar beneden kan omdat de OEM dempers instelbaar zijn .
 
Volkswagen  Aw  Polo 1.5 TSI Highl.BnsR 
bedankt ja als eerste een stukje naar beneden. ga niet meer zover als luchtvering + de rest, dit blijft gewoon een dagelijkse auto en ben intussen ook een stukje ouder en wil je toch wat meer comfort. ik moet alleen nog even uitzoeken hoeveel hij naar beneden kan omdat de OEM dempers instelbaar zijn .
Eibach Pro-kit of Eibach Sportline, Met veren behoud je gewoon je hardheid instelbare dempers. Heb ik ook en rij 60k per jaar helemaal tevreden.
Dacht dat KW nog met een schroefset zou komen welke op je auto systeem aangesloten kan worden zodat je kan schroeven en de dempers nog steeds kan instellen van sport tot comfort
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
bedankt ja als eerste een stukje naar beneden. ga niet meer zover als luchtvering + de rest, dit blijft gewoon een dagelijkse auto en ben intussen ook een stukje ouder en wil je toch wat meer comfort. ik moet alleen nog even uitzoeken hoeveel hij naar beneden kan omdat de OEM dempers instelbaar zijn .
OEM dempers zijn instelbaar maar niet in hoogte, wel in hardheid.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Eibach Pro-kit of Eibach Sportline, Met veren behoud je gewoon je hardheid instelbare dempers. Heb ik ook en rij 60k per jaar helemaal tevreden.
Dacht dat KW nog met een schroefset zou komen welke op je auto systeem aangesloten kan worden zodat je kan schroeven en de dempers nog steeds kan instellen van sport tot comfort
dat is top als dat allemaal blijft werken. qua comfort is het natuurlijk voor iedereen verschillend, ik ben namelijk gewend aan een schroefset waar ik voorheen altijd op reed. een pro kit setje lijkt me in dit geval prima alleen max 30mm lijkt zo weining Stick Out Tongue

OEM dempers zijn instelbaar maar niet in hoogte, wel in hardheid.
dat wist ik inderdaad al :) maar bedankt.
 
Volkswagen  Aw  Polo 1.5 TSI Highl.BnsR 
dat is top als dat allemaal blijft werken. qua comfort is het natuurlijk voor iedereen verschillend, ik ben namelijk gewend aan een schroefset waar ik voorheen altijd op reed. een pro kit setje lijkt me in dit geval prima alleen max 30mm lijkt zo weining Stick Out Tongue


dat wist ik inderdaad al :) maar bedankt.
Ik heb een eibach sportline set op de gti die kan je in mijn topic zo zien, die 30mm is bij die 1,5 op die al op R-line pakket zit toch? ik vind mijne een nette hoogte voor dagelijks 200km+ rijden
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!