Voorstellen Boy123 - Polo AW R-line

Thanks, ik haal hem in 2020 pas op maar ik ben ook zo benieuwd mijn zwager heeft het zelfde blok in een mk7 golf maar ik niet of je dat kan vergelijken ivm gewicht enz maar dat rijdt opzich best goed
Ik ben ook erg benieuwd naar mn 1.5, vooral naar de acceleratie..
Wat ik heb gemerkt aan de 1.5 TSI is dat er gevoelsmatig vertraging zit op het gaspedaal. Ik vond de acceleratie vooral vanaf lagere toeren daarom wat tegenvallen. Dit bevestigde laatst nog iemand die bij mij was voor VCDS aanpassingen. Ik heb toen de Audi Throttle mod en Lineair acceleration mod uitgevoerd, dat maakte gigantisch veel verschil :eek:
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
Wat ik heb gemerkt aan de 1.5 TSI is dat er gevoelsmatig vertraging zit op het gaspedaal. Ik vond de acceleratie vooral vanaf lagere toeren daarom wat tegenvallen. Dit bevestigde laatst nog iemand die bij mij was voor VCDS aanpassingen. Ik heb toen de Audi Throttle mod en Lineair acceleration mod uitgevoerd, dat maakte gigantisch veel verschil :eek:
de 2.0 TSI heeft dat ook volgens mij. Duurt altijd even voordat ie in toeren stijgt na intrappen gaspedaal
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
Wat ik heb gemerkt aan de 1.5 TSI is dat er gevoelsmatig vertraging zit op het gaspedaal. Ik vond de acceleratie vooral vanaf lagere toeren daarom wat tegenvallen. Dit bevestigde laatst nog iemand die bij mij was voor VCDS aanpassingen. Ik heb toen de Audi Throttle mod en Lineair acceleration mod uitgevoerd, dat maakte gigantisch veel verschil :eek:

heb je dat wel met de geheime methode van tcl gedaan?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Thanks, ik haal hem in 2020 pas op maar ik ben ook zo benieuwd mijn zwager heeft het zelfde blok in een mk7 golf maar ik niet of je dat kan vergelijken ivm gewicht enz maar dat rijdt opzich best goed
Ik ben ook erg benieuwd naar mn 1.5, vooral naar de acceleratie..
Pfff ik word nu helemaal gek :grin:. Mag hem ook in 2020 pas ophalen. Heb wel een proefrit gehad met een t-roc met DSG. Dan ging al lekker. Moet je voorstellen in een kleine polo.

Wat ik heb gemerkt aan de 1.5 TSI is dat er gevoelsmatig vertraging zit op het gaspedaal. Ik vond de acceleratie vooral vanaf lagere toeren daarom wat tegenvallen. Dit bevestigde laatst nog iemand die bij mij was voor VCDS aanpassingen. Ik heb toen de Audi Throttle mod en Lineair acceleration mod uitgevoerd, dat maakte gigantisch veel verschil :eek:
Nu je het zegt. Met die proefrit in de 1.5 dsg t-roc merkte ik ook een kleine vertraging. Ik dacht dat het aan de dsg lag.
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
Nu je het zegt. Met die proefrit in de 1.5 dsg t-roc merkte ik ook een kleine vertraging. Ik dacht dat het aan de dsg lag.
Bij de introductie van dit blok werd gesproken over de meest vooruitstrevende techniek als het ging om zuinigheid / mileuvriendelijk. Ik vermoed dat het daar mee te maken heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: CrazyTurk en Thomas_AW
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!