boukejilleba :: 2010 Volkswagen Polo 6R - Grote update!

Ik had voor mij gekeken, 4x angstgrepen, 2x zonnekleppen, 2x b stijl, 2x c stijl en de kappen van de achterklep..
Schrik niet ~450euro!! en dan heb je nog geen hemel & interieurverlichting!

Valt me eignelijk nog wel mee dan, kwam op eBay een keer een set tegen voor de 6R, die moest € 400,- opleveren, voor die 50 euro haal ik het dan wel nieuw bij de dealer ;)
 
Sdu7cb, niet 50 euro dus maar meer dan 300 euro verschil want de hemel zelf kost ook iets van 200 euro en interieurverlichting zal ook niet goedkoper dan 70-80 euro zijn als het niet nog duurder is ;)

Wat Ger destijds heeft gedaan is denk ik het beste optie; hemel los kopen bij de dealer en andere onderdelen ebay/sloop...
 
Over de W8 verlichting, je kunt ook losse LEDS kopen bij volkswagen (audi) en vervolgens zelf 2 gaatjes boren in je (gti)unit.

Aan een ombouw van de (zwarte) GTI-unit zat ik ook te denken. Wat ik me wel afvraag is of er genoeg ruimte voor is, alle lampjes in de unit van een 6R nemen wel veel ruimte in. Anders wellicht de unit van een 9N(3) GTI ombouwen? In ieder geval goed te horen dat dat kan!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
De hemel kopen bij de dealer en de rest via ebay e.d. is een goede optie. Maar inderdaad goed om te horen dat het inbouwen van rode led's wel mogelijk is dan. Ik ga hier eens over nadenken. Voorlopig eerst de rest van de wensenlijst af maken. ;)

Het 6R onderdelentopic is erg compleet wat betreft onderdeelnummers voor de R-Line.
Een site waar je erg makkelijk kunt bestellen als je het nr hebt en ik inmiddels goede ervaring mee heb is hcsale.com.
Erg goede service daar! Prijzen zijn in ieder geval al een stuk lager dan bij de dealer, al blijven het natuurlijk losse-nieuwe-onderdeel-prijzen. ;)

Ik zal vandeweek eens een compleet overzicht opstellen wat ik nu precies heb gebruikt. Meeste is op een stukje papier geklad. :)
 
Jep, heb tot nu toe 3x besteld, eenmaal laten bezorgen en 2 keer daar opgehaald. Eigenaar was erg meedenkend en heeft de spulletjes mee naar huis genomen zodat ik minder ver hoefde te rijden om het op te halen. (bijv. de bumper, wilde deze graag zelf ophalen en bekijken en niet 'per post' ivm beschadiging)
 
Vind persoonlijk de bovenste mooier, maar de onderste staat naar mijn mening het beste als er nog logo's op de achterkant (blijven) zitten.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!