boukejilleba :: 2010 Volkswagen Polo 6R - Grote update!

Re: Project Highline Plus - FOTO's!

boukejilleba zei:
Ik heb alleen het gat in het schuim wat ruimer moeten maken omdat op een of andere manier de airbag hier niet in paste, maar daar zie je niks van!

Dat klinkt mij wel bekend. De airbags van bm stoelen zijn wat langer. Bij mijn gti stoelen is het gat in het schuim ook wat ruimer gemaakt zodat het netjes in past :)
 
@Ger: Thanks! Duidelijk.. Ik ga het proberen vandeweek..

@Armo: Inderdaad.. Gewoon met een scherp mesje langzaamaan het gat wat groter gemaakt tot hij er netjes strak inzat.. Bekleding spant er toch overheen dus mocht er ergens een kiertje zitten zie je dit toch niet..
 
Zo! De knoppenbalk zit vol! Afgelopen dagen zijn de stoelverwarming, airbag-off schakelaar en voetverlichting aangesloten.
Het ziet er strak uit en ik ben er blij mee! Ik zal straks eens wat foto's nemen.

Airbag geeft nog een klein probleem; uiteraard het controlelampje.. :s
Het moet nog ingeprogrameerd worden dat de wagen deze knop bevat, maar ze wisten zo snel niet welke byte en bit aangepast moest worden dus dit
wordt nog uitgezocht. (Mocht iemand dit weten dan hoor ik het natuurlijk graag!)

Voetverlichting blijft overigens aan tijdens het rijden. Dit was ik gewend dus wilde dit graag zo.
Ik ben hier zeer blij mee qua sfeer in de auto, helemaal samen met de W8. :)

Groet,
Bouke
 
Bij deze de foto's!
Knoppenbalk netjes vol, voetverlichting helaas niet heel goed te zien..

img0024wq.jpg


img0026vq.jpg
 
@johan haha.. ja dat is het ook al wel met het interieur en alles, maar dat is nu zo goed als af dus werd het tijd om aan de buitenkant te gaan beginnen. maargoed daar zijn dus zat leuke dingen in te bedenken

@witalik het is niet zozeer een doel om een replica te maken ofzo. ik wil hem gewoon uniek en eigen hebben qua combinatie.. en een glacier blue zal ik niet snel een tweede op deze manier zien.. iets anders blijft het toch altijd, zo heb ik bijvoorbeeld ook de aziatische achterlichten die er ook gewoon in zullen blijven.
 
Ik zie wat Witalik bedoeld. Een diesel is niet in r-line verkrijgbaar dus is het een andere en unieke uitvoering net als een GTI. Daarintegen vind ik het wel kunnen, lijkt me superdik in deze kleur, alleen logo's ben ik geen fan van
 
Eens, ik zou hem nooit een GTI uiterlijk geven wanneer het dit niet is. Een R-Line zie ik inderdaad meer als een exterieur pakket, wat gewoon op iedere Polo zou moeten kunnen eigenlijk.. De opmerking dat R-Line niet op diesel kan klopt dan ook niet helemaal, je kunt op een 1.6 diesel ook gewoon het pakket bestellen.

Maargoed, leuk om te horen in ieder geval dat er ook veel positieve reacties zijn! Zoals ik al zei.. Het gaat mij erom mijn eigen unieke auto te hebben waar ik blij mee ben en niet precies een 2e van is.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!