boukejilleba :: 2010 Volkswagen Polo 6R - Grote update!

Bij deze dan ook nog maar een look&feel van hoe de achterkant zou worden. Ik hoop binnenkort echte foto's te hebben.. ;)

polorlineglacierbluebac.jpg
 
Haha ja nice! Anders zet ik er gewoon Golf op.. Stick Out Tongue

Ik ben vanmiddag overigens de hele middag bezig geweest maar met resultaat: ik heb een complete lijst van onderdeelnummers die ik nodig heb en samen dus het R-Line pakket maken!

Zal deze binnenkort ook in je onderdelen-topic zetten, nog even uittypen. :)
 
staat dit er nog niet dan? Stick Out Tongue
was namelijk het topic begonnen omdat ik een dergelijke lijst had gevonden en heb dat over gekopieerd Stick Out Tongue

moet het topic alleen nog een keer goed leesbaar maken :')
 
VW  6R  1.2TDI 
dan zit je nog altijd met het euvel...waar normaal je draaischijf zit om het dak te openen...die zou je ook moeten vervangen.

Bedradingen zullen er waarschijnlijk ook niet zitten...maar ben wel benieuwd of dit wel zo makkelijk gaat (Achteraf Panorama Dak)

er zijn trouwens wel externe bedrijven die op maat een panorama dak in bouwen...ik zou eerder voor dat gaan omdat het echt op maat gemaakt wordt :)
 
Morgen gaat het gebeuren! De voorkant gaan we ombouwen.
Ik heb zojuist de bumper opgehaald bij de spuiter.

Verder wordt hij direct voorzien van H7 units, nieuwe mistlampunits met DRL en uiteraard de R-Line grille.

Hier een sneak-peak:

img0148qv.jpg


img0150y.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!