boukejilleba :: 2010 Volkswagen Polo 6R - Grote update!

Met trots stel ik jullie voor: de eerste Glacier Blue R-Line! (denk ik) Of in ieder geval alvast de voorkant.. ;)
Hierbij een klein fotoverslag van vandaag..

img0152xv.jpg

img0154dg.jpg

img0157se.jpg

img0161n.jpg

img0165fq.jpg

img0168cc.jpg

img0171.JPG
 
Wauw! Big Grin
dat ziet er echt geweldig uit! Big Grin

kan niet wachten totdat je 'm helemaal af hebt! :mrgreen:
gaat echt super dik worden Big Grin
en voor nu echt al een top tussen resultaat! Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

btw hoe zit het nu met kleurverschil?
 
VW  6R  1.2TDI 
Dank, dank dank!
Er is gelukkig totaal geen kleurverschil, spuiten is echt super netjes gedaan. Nu de spullen gaan regelen voor de achterkant..
De binnenkant is al Alcantara/Leder en ik heb al een MF sportstuur. Enige wat er dus nog in gaat wat dat betreft is de R-stuurclip en R-instaplijsten.
 
Ziet er goed uit, boukejilleba! Mag je trots op zijn. Big Grin

Ga je de standaard hemel nog vervangen door een zwart exemplaar? Vind dat zelf - zit ook in de GTI - wel een mooie toevoeging. Maakt dat de auto nog net iets meer "om je heen zit", vind ik zelf. Past 'ie nog beter in de "R-line", het R-line interieur heeft volgens mij ook een zwarte hemel.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ziet er goed uit, boukejilleba! Mag je trots op zijn. Big Grin

Ga je de standaard hemel nog vervangen door een zwart exemplaar? Vind dat zelf - zit ook in de GTI - wel een mooie toevoeging. Maakt dat de auto nog net iets meer "om je heen zit", vind ik zelf. Past 'ie nog beter in de "R-line", het R-line interieur heeft volgens mij ook een zwarte hemel.

is het dan niet makkelijker om de stoffen hemel zwart te spuiten en de zwarte plastic delen alleen te kopen?
scheelt weer geld Stick Out Tongue
of gaat dat een lelijk resultaat opleveren? :roll:
 
VW  6R  1.2TDI 
is het dan niet makkelijker om de stoffen hemel zwart te spuiten en de zwarte plastic delen alleen te kopen?
scheelt weer geld Stick Out Tongue
of gaat dat een lelijk resultaat opleveren? :roll:

Zeker weten doe ik het niet, maar ik vrees dat niet zo'n mooi resultaat gaat opleveren. Maar dat is natuurlijk altijd te proberen; mocht dat tegenvallen, dan kun je de "verpeste" hemel altijd nog vervangen door een origineel zwarte.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Netjes gedaan boukejilleba! Ziet er veel beter uit zo en hij valt zo zeker op tussen al die standaard glacier blue BM's Big Grin

Ben benieuwd naar het achterkant! Wil zelf bij die van mij ook het achterkant doen maar valt niet mee om spullen te vinden en je zal waarschijnlijk weten wat er bij de dealer gevraagd wordt voor bumper/onderbumper en dakspoiler :(
 
Bedankt voor alle reacties!! :) :) Leuk dat het zo goed ontvangen wordt!

Om wat vragen te beantwoorden: een zwarte hemel staat nog niet op de planning.. Dit omdat ik er W8 ledjes in heb zitten en die module is er enkel in grijs en beige.. En ik wil deze voor de sfeer binnen niet missen.

Achterkant zal me ook gaan benieuwen. Ik moet echter zeggen dat de voorkant vandaag 100% meeviel. Ik zou wat hulp krijgen maar had de bumper al verwisseld voor deze gearriveerd was. ;)
Het spuiten heeft me 150 euro gekost. En ik moet zeggen dat het er erg strak op zit. :)
 
Ik heb info opgevraagd bij de dealer en via de onderdelenlijst hier op het forum.
Daarnaast de tekeningen bekeken om geen onderdelen over het hoofd te zien.
Ik heb alles nieuw gekocht bij de dealer en andere adressen, ik moet zeggen dat er zelfs op dit soort onderdelen nog behoorlijke prijsverschillen zitten. Al met al is het erg meegevallen met de kosten. Het totale R-line pakket zal me zeker niet meer gaan kosten dan wanneer je het zeg maar direct af fabriek bij de dealer besteld, helemaal niet gezien er natuurlijk ook onderdelen af komen die weer te verkopen zijn.
 
Over de W8 verlichting, je kunt ook losse LEDS kopen bij volkswagen (audi) en vervolgens zelf 2 gaatjes boren in je (gti)unit.
Dit heb ik zelf ook gedaan bij mijn GTI binnenverlichting en ziet er ook erg mooi uit vind ik zelf. (zie voor foto's mijn topic).

Alleen zou ik de hemel echt NIET nieuw bij de dealer kopen maar via 2e hands wegen, bij de dealer wordt het echt TE duur!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!