Bluetooth Touch Adapter

[resize=600:2yqzk38u]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs782.ash1/167228_10150168463053275_647998274_8614783_935281_n.jpg[/resize:2yqzk38u]

heb je deze gekregen? die heb ik nu ook werkt opzicht prima...ik mis dat spraaksturing helemaal niet...
 
Nee ik heb wel de touch adapter echter zonder spraaksturing. Ik wil graag de spraaksturing zodat ik niet op het scherm hoef te turen en te zoeken als ik een nummer zoek en wil bellen.

Voor de geintereseerden:
Het artikelnummer van de touch adapter is 3CO 051 435 TA.
Het artikelnummer van de geleverde touch adapter is 3CO 051 435 TB.
 
ik heb nog een tweede mobiel van me werk een cheap ass Nokia 2700 Classic die als enige functie heeft om te bellen...maar als ik ga scannen naar bluetooth apparaten dan vind die mijn "VW Phone" niet...heeft iemand anders een Nokia succesvol ge-connect?
 
@biker

Klein detail
Het is 3CO 051 435 PA voor de simpele uitvoering zonder schermpje.
Veel handiger trouwens, niet weer een extra kerstboomverlichting in je auto en je kan hem gewoon laten zitten want hij valt nauwelijks op.
 
Ik heb zelf ook die 'nieuwe' adapter met 2 knopjes, maar ik heb wel spraakbesturing! Die start ik door die onderste knop op je stuurbediening. Dan begint er een dame in het Engels te praten, waar ik Engels terug tegen kan lullen. Het werkt voor geen ene meter, want Nederlandse namen in het Engels uitspreken is vaak niet te doen, en ze is moeilijk te verstaan Stick Out Tongue Maar het zit er wel op!

Overigens heb ik een HTC HD2 (android) en een Nokia E52 gepaard. Werkt prima! Natuurlijk wel 1 tegelijk, hij koppelt de eerste die hij tegenkomt.
 
haha ik vroeg me al af waar dat microfoon knopje voor was Stick Out Tongue damn ik ben echt noob ahaha...ik gebruikte het ook nooit gebruikte altijd mijn draaischijf op me RNS310 om door me telefoonboek te scrollen...
maar in principe zou ik dat dan ook wel moeten hebben dat spraakbesturing!!want ik heb dat bluetoothadapter met 2 knopjes ook...

ps. nog een stom vraag waar zijn die twee knoppen precies voor?? i forgot :oops:
 
KYC zei:
ps. nog een stom vraag waar zijn die twee knoppen precies voor?? i forgot :oops:
Ik weet het niet zeker hoor, maar:
- Beide knopjes tegelijk indrukken = Bluetooth zichtbaar maken voor een nieuwe koppeling maken met je telefoon
- Linker knopje = Inkomend gesprek opnemen
- Rechter knopje = VW service lijn bellen dacht ik
 
Ik heb deze bluetooth adapter, mét voicecontrol. Alleen is deze duits, waardoor het niet echt lekker werkt. Weet iemand hoe je de taal kunt veranderen? Ik kan het niet terugvinden in het boekje.

Overigens zijn de meldingen (zoals start/stop actief) naast de snelheidsmeter ook duitstalig.

[resize=600:34g5k9u1]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs782.ash1/167228_10150168463053275_647998274_8614783_935281_n.jpg[/resize:34g5k9u1]
 
tspo zei:
Weet iemand hoe je de taal kunt veranderen? Ik kan het niet terugvinden in het boekje.
Die dame (spraakbesturing) kunnen ze naar Engels zetten bij de dealer. Het display is gewoon Nederlands bij mij, net als de radio.

Edit: oops, foutje... Het display is ook engels zag ik vandaag :)
 
tspo zei:
Ik heb deze bluetooth adapter, mét voicecontrol. Alleen is deze duits, waardoor het niet echt lekker werkt. Weet iemand hoe je de taal kunt veranderen? Ik kan het niet terugvinden in het boekje.

Heb je misschien ook het serie nummer van jouw adapter? Of is dat dezelfde als : 3C0 051 435 PA ?? Want ik zie een verschil met het linker knopje ;)

Just checking...
 
vraagje, als je de houder voor de i phone 4 er op zet dan is de verbinding ook via bleutooth en word de telefoon opgeladen als hij in de houder zit,
zou je ook een andere tel via deze bleutooth kunnen verbinden????
 
Ik heb de 3C0 051 435 PA (twee knopjes)
Pairen ging vanuit mijn gsm (Sony/E. X10 mini) gemakkelijk.
Hij ziet de RNS310, 0000 ingeven,koppelt en klaar.
Andersom van 310 naar gsm zie ik niet hoe dat kan want er is geen menu o.i.d.
Als ik op de phone knop vand 310 druk, mute hij alleen het geluid maar, verder niets.
Inkomend gesprek druk je op "i" van de adapter en ophangen ook.
Werkt perfect, je kan gewoon tegelijk spreken met de andere kant zonder haperingen.
Dus geen "half-duplex" en volume gaat via radio.
Sleutel knopje belt VW-Mobiliteitservice, maar i knopje ingedrukt trouwens ook :?:
Audio via bluetooth van mijn gsm werkt ook.
Alleen...geen! telefoonboek op de RNS310.
Ben naar de dealer geweest en die zei:"klopt"
Alleen Nokia, Blackberry, iPhone en enkele HTC's werken met een telefoonboek op de radio.
Kortom, het zal niet bij iedereen lukken om dat tel.boek zichtbaar op je radio te krijgen.
Jammer maar helaas pindakaas.
Als iemand meer hierover weet hoor ik dat graag.

Trouwens ik kreeg een boekje bij mijn Polo BM speciaal voor de telefoonvoorbereiding, maar daar heb je dus weinig aan en ze zeggen niet welke telefoons dus wel of niet werken.
Jammer, misschien bij de volgende serie allemaal iets universeler?
 
@ThijsVer

Is jouw Polo BM vòòr week 45 in 2010 gebouwd of daarna? Want vanaf week 45 wordt de RNS310 geleverd met een zgn. software update die wellicht meerdere telefoons de gelegenheid geeft om hun telefoonboek met de RNS te delen..
 
@ThijsVer

Welke versie software zit er in je SE X10 mini?
Die van mij werkte in eerste instantie ook slecht (niet in de polo maar in een Mondeo :oops: )
Na een software update van de telefoon werkt het wel 100%.
 
@PoloBM

Hij is net terug toevallig van de reparateur en de nieuwste software zit er op.
Uit mijn hoofd 2.1 en een versie update.
99% zeker dat het de laatste software is.
Had die Mondeo ook een RNS310 (nee toch?)
 
@ThijsVer

Nee geen RNS310 maar wel een probleem met het ingebouwde bluetooth systeem .
Deze waren allemaal opgelost na de software update van de telefoon.

Er waren meer X10 mini gebruikers met bluetooth problemen, die met nieuwe software opgelost waren.
Kan dus een X10 mini probleem zijn.

Maar als je nu de nieuwste software hebt is dat in ieder geval goed.
Werkt heb nu ook beter dan??
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!