Bluetooth Touch Adapter

Hey mensen,

vandaag bij de aflevering van de Polo kreeg ik een VW Bluetooth adapter, maar geen Bluetooth Touch adapter?? :shock: ik keek me verkoper wel eerst verbaasd aan...wat is dit nou? jaaa hij zei dit is nieuw dat is zonder schermpje etc bla bla...ok....dacht ik...volgens mij niet echt de afspraak maar goed...zolang die shit maar connect met me telefoon is het best.
opzicht niet zo'n probleem er word dan een adaptertje erin gedaan zonder scherm...dan heb je een schermpje minder (geen gekloot met touchen enzo, schijnt niet in je zicht etc)
telefoonlijst scrollen gaat gewoon lekker via het RNS systeem.

Hebben meerdere mensen deze andere bluetooth adapter gekregen? het is zeg maar een zwart adaptertje die je op de bult klikt, maar dan zitten er alleen maar 2 knoppen op...volgens mij zijn het speeddials nr van VW en nog een nummer.


EDIT: dit is het trouwens -->
[resize=400:3s0nlvlg]http://ecx.images-amazon.com/images/I/31MVBUAsC0L._SS400_.jpg[/resize:3s0nlvlg]
Is dit standaard nu bij nieuwe Polo's? of ben ik geripped? Anders ga ik natuurlijk terug naar mijn dealer...

Ik zal nog eens een polo topic openen van mijn auto, maar ik wil er eerst wat lekkere km's mee maken voordat ik het ga posten.
 
Sharky zei:
Ik iig niet, maar de mijne stond in oktober al bij de dealer. Maar er zijn er hier meer, komt door een update van je RNS-systeem. Vind het wel makkelijk! Wil dat ook wel ;)

Ja klopt ik kan scrollen in me RNS systeem zei die...kan dat voorheen dan niet dan?
dus zeg maar je telefoonboek etc? hij had het er ook over dat er een update op me RNS310 was geweest...werkt allemaal Perfect Big Grin
Trouwens die bluetooth adapter die ik heb is 89 euro bij amazon en die bluetooth touch adapter is 166 >_<

Maar zo te zien hebben dus meerdere mensen dit adaptertje, maar dacht laat ik het even sharen...
 
Geen probleem om zo'n adapter in de auto te hebben lijkt me. Ik krijg ook een adapter bij de levering morgen, maar als het zo op het zicht zit dan hoop ik toch dat het een touch adapter is, want dit ziet er ook niet uit. :geek:
 
het is geen probleem, maar de afspraak was een Bluetooth Touch Adapter en gezien die dingen op de markt maar 89 euro kosten dan voel ik me toch redelijk genaaid gezien ik er 200 euro voor betaald heb...ik ga morgen even terug om daar over te praten.
 
Ik heb 3 januari gewoon de touch adapter gekregen zoals besteld.

Maar bij mij wertk het menu via de radio maar half.
ik kan mijn telefoonboek niet via de radio inzien.
Wel via de touchadapter.
Is dit in te stellen?

Gebruik een Iphone 4.
 
Ik heb net met de dealer gebeld hij zegt dat dit door de update komt.
Het Originele Bluetooth Touch adaptertje zorgt ervoor dat je kan scrollen door je telefoonboek...dat betekent dus niet via je RNS310 systeem.

echter met mijn update kan ik door mijn RNS systeem mijn telefoonboek scrollen (ik denk dat ik één van de weinigen ben die met de RNS310 door mijn telefoonboek kan scrollen?)

De dealer vertelde dat ik morgen even terug moet gaan om het geld terug te krijgen van de teveel betaalde touch adapter...dus als ik niet gebeld had dan had ik dit niet teruggekregen :evil: :x Dat vind ik dus niet netjes...
Ik praat morgen even met de verkoper om te kijken wat die nou nog meer te vertellen heeft...

Afgezien van dat ben ik heel blij met de Polo 6R BM hoor
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
 
KYC zei:
Ik heb net met de dealer gebeld hij zegt dat dit door de update komt.
Het Originele Bluetooth Touch adaptertje zorgt ervoor dat je kan scrollen door je telefoonboek...dat betekent dus niet via je RNS310 systeem.

echter met mijn update kan ik door mijn RNS systeem mijn telefoonboek scrollen (ik denk dat ik één van de weinigen ben die met de RNS310 door mijn telefoonboek kan scrollen?)

De dealer vertelde dat ik morgen even terug moet gaan om het geld terug te krijgen van de teveel betaalde touch adapter...dus als ik niet gebeld had dan had ik dit niet teruggekregen :evil: :x Dat vind ik dus niet netjes...
Ik praat morgen even met de verkoper om te kijken wat die nou nog meer te vertellen heeft...

Afgezien van dat ben ik heel blij met de Polo 6R BM hoor
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin


Ik had ook de Touch adapter besteld en de BT adapter met de 2 knoopen ontvangen.
Ik ben benieuwd wat het verschil is, want mijn dealer heeft hier ook niks over gezegt.

Jeroen
 
@Jeroen

ik zou als ik jou was wel even kijken of je je telefoonboek kan benaderen via je RNS310
zo ja...dan heb je waarschijnlijk "net als ik" teveel betaald voor je adapter en mag je geld terugeisen
adapter kost 89 euro ---> wij betaalden 200+ euro...kben trouwens benieuwd hoeveel ik hiervoor terugkrijg >_< gezien 89 euro amazon.com prijzen zijn en de dealer altijd ver daarboven zit.
 
KYC zei:
@Jeroen

ik zou als ik jou was wel even kijken of je je telefoonboek kan benaderen via je RNS310
zo ja...dan heb je waarschijnlijk "net als ik" teveel betaald voor je adapter en mag je geld terugeisen
adapter kost 89 euro ---> wij betaalden 200+ euro...kben trouwens benieuwd hoeveel ik hiervoor terugkrijg >_< gezien 89 euro amazon.com prijzen zijn en de dealer altijd ver daarboven zit.

vraag je als wisselgeld 2 H7 koplampen :idea:
 
Ik heb net wel even een leuke mail gestuurd over de waardeloze verlichting. Ze hebben mijn koplampen wel iets hoger kunnen zetten, maar de lichtopbrengst is gewoon veel te laag. Mochten ze met een, naar mijn idee geen goede oplossing komen, ga ik wel het verhaal van de pairing adapter erbij halen en dan het voorstel doen de koplampen inderdaad om te wisselen voor h7.

Sales is altijd wel goed bij dealer. Nu ben ik benieuwd hoe de after-sales is.


ps.
Telefoonboek is gewoon te benaderen via de rns310.

Jeroen
 
Ik mag mijn auto volgende maand ophalen.
Als ik dat adaptertje met die 2 knopjes erin heb zitten ga ik ook zeuren hoor.
Dat was de afspraak niet. Op mijn contract staat bluetooth touch adapter.
Dat ding met die 2 knopjes vind ik echt super lelijk. Die wil ik er niet in hebben.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!