Bluetooth Touch Adapter

Oh, misschien verschillen die codes per dealer?.... Bij mij staat er inderdaad ook achter: Telefoonvoorbereiding (0,00 euro). W05 is dan wel weer hetzelfde bij Executive Plus pakket, daar zit inderdaad die telefoonvoorbereiding bij.
 
@SilencerNL

Ik ben naar de dealer geweest en het is duidelijk.
Je hebt gelijk.
Voor week 45 2010 gaat het dus niet lukken, daarna wel.
Heeft te maken met de "canbus?" of zoiets.
Kan dus niet softwarematig opgelost worden.
Mijn auto is geleverd in week 45 2010 en dus niet geproduceerd :(
Kortom als je op de phone button krijg je of een menu bluetooth of hij werkt gewoon als een mute-knop.
 
Silencer, heb jij dan een pairing adapter ipv een touch adapter?

Want ik heb 2 opties met de TOUCH adapter als ik in de auto stap:
- koppelen met TOUCH ADAPTER. Dan kan ik wel gewoon bellen over de RNS310 en nummer kiezen. Alleen het telefoonboek is niet beschikbaar via de RNS, die is alleen geladen op de TOUCH adapter

- koppelen met VW PHONE. Alle opties lopen via de RNS, en de TOUCH adapter is useless geworden. Alleen bij het starten van de auto, begint die engelse muts te zeuren wat echt rete irritant is.
 
Is de conclusie nu: Met een auto nieuwer dan wk45/2010 heb je geen pairing of Touch adapter meer nodig ?

Ik heb een touch adapter in bestelling staan, en nog een pairing adapter van de vorige Golf van mijn vrouw liggen. Verbinding zou ik moeten kunnen krijgen hoop ik dan maar.
 
Ga dan toch eens kijken of ik dat kastje op mijn dashboard netjes weg kan werken in het handschoenkastje en er een pairing adapter op zet.

Die Touch Adapter werkt namelijk ook voor geen meter, is echt veel te ver weg om normaal een nummer te kunnen kiezen & mijn telefoonboek is +300 contacten groot dus ik loop me suf te zoeken.
 
Hallo allemaal,

Ik heb de RNS310 helemaal werkend inclusief telefoonboek en bluetooth adapter met de twee knoppen (Polo Bluemotion afgelopen woensdag afgeleverd). Ik heb echter geen handleiding voor de adapter gekregen. deze wordt nog besteld, maar ik zou graag weten hoe ik tussen twee gepairde telefoons kan switchen.

Daarnaast zou ik graag weten of er iemand weet waar ik de handleiding kan downloaden.

Groeten,

Michael
 
Volgens mij heb ik dat ook geprobeerd maar dat was me niet gelukt...ja daarna maar opgegeven...het is idd wel handig als 2 telefoons geconnect zijn tegelijkertijd, maar ja kdenk dat het RNS systeem maar 1 tegelijk kan aansturen?
 
Klopt... De RNS310 kan maar 1 telefoon actief aansturen. Je kan wel meerdere telefoons pairen. Ik gebruik zelf mijn werk en privé telefoon via de RNS. Door de weeks is mijn werktelefoon gekoppeld, in het weekend mijn privé telefoon.

De RNS zoekt eerst naar de telefoon waar hij het laatst mee gekoppeld is. als hij die niet kan vinden, zoekt hij naar de andere telefoons. Als je dus wilt schakelen tussen telefoons, moet je de bluetooth even uitzetten op de telefoon waar hij op dit moment mee gekoppeld is. Ik heb nog geen manier gevonden om dit via de RNS zelf te doen.
 
Iemand al gevonden hoe je snel kan switchen tussen telefoons in de rns 310, ik heb nu een gewone nokia carkit en snel switchen is gewoon plug and play, deze 2 dezelfde telefoons. Deze carkit ondersteunt ook bluetooht. Maar met bluetooth is er maar een te koppelen, en natuurlijk gaat altijd de tel af die niet gekoppeld.
Dus gebruik nog steeds het oude systeem. Maar voor de nieuwe auto met rns 310 was het de bedoeling om dit bluetooth te gaan doen, wel met houdertje voor het opladen.

Dus iemand al gelukt om makkelijk en snel te switchen voor dat je te laat bent met opnemen?
 
@jayray,
Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden voor snel schakelen. Volgens mij kan het gewoon niet.

Wat voor jou misschien nog een mogelijkheid is, om 1 telefoon door te schakelen naar de andere telefoon, en die koppelen met bluetooth. Kan je altijd hands-free bellen :)
 
hmm das balen, doorschakelen is niet handig, ene tel moet ik altijd opnemen, maar de andere wordt het meest gebruikt. Tja soms is vooruitgang niet altijd een verbetering. Tijd voor een bluetooth 2.0 of bluetooht switch. Zeker gezien het feit dat er veel mensen 2 mobiele telefoons hebben.
 
Fijn om te lezen dat BT nu helemaal ingebakken zit in de 310. In de PON-demo zat nog een oud exemplaar. Schrok al.

Overigens wist de verkoper bij PON niet te zeggen of de 315 nog in de Polo kwam. Dat zou dan op zijn vroegst vanaf week 45 2011 zijn (MY2012), maar hij had nog geen enkele bevestiging gezien.
 
Ik heb ook eens een vraagje,

Ik heb zelf de Touch adapter erin zitten, Hij doet nu wel meerdere telefoons apart koppelen, Maar ik kan helaas geen smsjes lezen via de touch adapter, Hebben meer mensen hier last van? Heb een nokia 6700 en een Sony Ericsson xperia.

Op hebben mensen hier een goeie oplossing voor
 
Zowiezo als je de touch adapter erop heb zitten moet ook met je telefoon naar de touchadapter connecten.
Echter zie je dan geen telefoonboek op je RNS maar op de touchadapter.

Je kan wel als je de touch adapter erin gedrukt heb zitten connecten naar VW phone. Als je dit gedaan heb begint echter je radio wel te praten tegen je als je start met hoofdmenu enzz...

Maar ik heb bij me eigen radio totaal geen blokjes nodig werkt zonder die poespas waar de dealer niks van snapt ;)
 
Even oude koeien uit de sloot halen...

Ik heb problemen met mijn iPhone 5 en de Touch Adapter, zojuist de firmware geupdate van 124 naar 128 hiermee hoop ik dat het verbeterd word.
Gebeld worden werkte vaak wel goed, alleen als ik ging bellen bleef het stil. Hij bouwde op me telefoon wel het gesprek op maar de Touch adapter bleef hangen op Onbekend nummer. (normaal zie je dat eerst voor hij schakelt naar de naam).

Nu had ik laatst al Bluetooth audio gevonden op de RNS310 maar nooit werkend gekregen, komt dit omdat mijn telefoon communiceert met de Touch Adapter dat Bluetooth Audio niet werkt? Of doe ik iets verkeerd.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!