BlueBlueMotion's Polo 6R BM GTI achterbumper & einddemper !

Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM

BlueBlueMotion zei:
HaukePBM zei:
HaukePBM zei:
Hey Jan nog een vraagje.
Had je op die site nou gewoon de koplampen van de Bluemotion besteld,
of van een andere model? Omdat bij bluemotion ook gewoon H7 staat.
Want ik wil ze ook binnenkort bestellen.

Ik heb op de site als uitvoering de 1.6 TDI geselecteerd, vervolgens heb ik de H7 koplampen van Hella besteld.
Volgens mij bestaat er maar één soort H7 unit voor de Comfortline/Highline.

Morgenochtend maar eens zien of ze zoveel beter zijn dan H4, het ziet er in ieder geval wel beter uit.

welke site is dat dan? ik had beetje teruggekeken in de topic maar kon de link niet 1,2,3 zo snel vinden...
 
Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM

oh ok ik heb ze even op gezocht 104 euro idd kosten ze...het gekke is dat als je 1.2 TDI op die site klikt dat je dan toch de H7 koplampen krijgt
volgens mij worden de Comfortline BM's in Duitsland dan toch met H7 koplampen verkocht...waarom in Nederland dit met H4 koplampen opgezadeld zit :S beats me...
 
Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM

Is het nog nodig om de H7 lampen te vervangen door Osram Nightbreaker Plus H7 lampen? of Philips Bluevision? of vind je het lichtbundel zoveel beter dat het niet nodig is...

Ik denk niet dat ik ga investeren in een H7 koplamp...ik ben redelijk blij met me Osram lampjes Big Grin
 
Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM

vandag bij auto arena in Venlo mijn H7 lampen opgehaald kosten 250 euro (21%korting?)thuis er in gezet in 15min tijd veel meer en beter licht
groeten ger
 
Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM

Heb over de H7 koplampen info en prijzen opgevraagd bij de dealer, wat vinden jullie ervan ?

Voorne Putten Vw Dealer

zoals gevraagd

h7 lampen monteren

2 kompleet koplamp h7 314,88 euro incl
de+ monteren koplampen
de+ monteren voorbumper
coderen h7 koplampen op
de auto 250 euro incl

totaal 564,88

bochtenverlichting

programmeren bochtenverlichting

100 euro incl

nb coderen h7 lampen op auto lukt alleen
als het regelapparaat hiervoor is
voorbereid
dit zien we pas bij het coderen.

m vr gr marc zuur
magazijnmedewerker
 
Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM

de lampen zitten vast met 2x torks dop t30 1.25min voor loos draaien
steker los maken 0.45min
lamp eruit drukken (let op krassen bumper) 2 min
dus 4 min 10 sec goed zelf te doen coderen hoef niet volgens auto arena vw dealer
ik heb het zelf ook bij mijn bm gedaan
 
Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM

De H7 lampen kunnen er zo in daar hoeft helemaal niet voor gecodeerd te worden............... ik zou ze lekker zelf monteren bestel gewoon de Hella's die al meer mensen hier hebben via die Duitse bestelsite en bespaar jezelf een hoop geld dan ben je voor +/- 220 het mannetje en zie je weer wat s'nachts.
 
Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM

@RON36
Prijs valt nog mee hoor. :shock: :shock: :shock:
Ik heb ook geinformeerd bij mijn dealer, die zoals gewoonlijk weer eens lekker moeilijk deden. Ze moesten eerst uitzoeken of het wel kon, H4 koplampen ruilen met H7. Er zou namelijk brand kunnen ontstaan :? , de computer zou problemen geven en de garantie zou kunnen vervallen. Nadat ze alles hadden uitgezocht was het dus wel mogelijk.
Hou je vast:
De stekkers moesten worden vervangen, er moesten nieuwe kabels aangesloten worden, de voorbumper moest er voor weg, al met al wel 3 uur werk. Totale kosten zouden ongeveer 750 euro zijn. :lol: :lol: :lol:
Hoe gek zijn ze nou eigenlijk bij VW? Ze hebben er echt geen kloten verstand van.
Ik bestel ze dus gewoon in Duitsland voor een totaalbedrag van ongeveer 239 euro inclusief verzendkosten.
 
Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM

@RON36

die lampen kun je makkelijk zelf monteren dus steek dat extra inbouw money zelf in je zak...ga daar lekker mee uit eten of koop een dikke hometheater set hahaha

trap er niet in met coderen gelul van hun...het is gewoon plug and play...naar mijn weten zit bochtenverlichting en mistlampen in je bumper en die hebben een andere stekker (in ieder geval niet dezelfde stekker als je H7 koplamp) dus heeft niks met je H7 koplampen te maken!!

volgens mij zijn er wel meerdere mensen die hun H4 BM koplampen hebben vervangen door H7 koplampen...hun kunnen hetzelfde vertellen denk ik...
 
Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM

Maar zo'n dealer, hoe eigenwijs kunnen ze zijn. Ik heb hun aangegeven dat er BM rijders zelf hun H4 koplampen hebben omgewisseld voor H7 koplampen, zonder andere stekker kabels of wat dan ook. Wat zeggen ze, "onmogelijk".
Mijn dealer heeft dus een monteur een hele dag lang aan het werk gezet om het allemaal uit te zoeken of het kan of niet. Als je nou een beetje logisch na gaat denken zeg je toch tegen zo'n monteur, pak onze eigen BM Polo waar mensen normaal in proefrijden (die staat er dus gewoon hè) en pak een Polo Comfortline of Highline die op het terrein staat en probeer het zelf uit. Pak een H7 koplamp uit een Polo en zet hem in de BM. Dan zie je meteen of het inderdaad werkt en ben je binnen een half uur klaar. Hoe moeilijk kun je het jezelf maken. :roll:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!