BlueBlueMotion's Polo 6R BM GTI achterbumper & einddemper !

Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM

ik ben wel voor die H7 lampen, maar heb net mijn standaard H4 lampen vervangen voor Osram Nightbreaker Plus H4 lampen...ik ga nog een lange tijd mee rondrijden voordat ik pas die H7 units ga aanschaffen.
 
Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM

HaukePBM zei:
En heb je de H7 lampen al thuis?
Zou je misschien een fototje willen maken van de H4 en H7 koplampunit naast elkaar?
Alvast bedankt

Ja ik heb ze al thuis.

Ik heb de H4's er ook al uitgehaald.
Ben nu eerst bezig om de grill te demonteren, dat gaat nog niet echt van harte, dat ding zit echt muurvast aan de onderkant, ik vraag me af of ik hem zonder de bumper te beschadigen eruit krijg :?

De enige verschillen tussen de H4 en de H7 unit zijn de plaats van het knipperlicht bij de H4 zit ie geloof ik aan de bovenkat en bij de H7 aan de bovenkant.
Verder is volgens mij het dimlicht anders, als ik het goed heb, ik heb er even vluchtig naar gekeken omdat ik met die ***** grill bezig was.
De H4 & H7 unit hebben overigens precies dezelfde aansluiting, ik verwacht dat het dus ook daadwerkelijk plug & play is.
 
Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM

BlueBlueMotion zei:
HaukePBM zei:
En heb je de H7 lampen al thuis?
Zou je misschien een fototje willen maken van de H4 en H7 koplampunit naast elkaar?
Alvast bedankt

Ja ik heb ze al thuis.

Ik heb de H4's er ook al uitgehaald.
Ben nu eerst bezig om de grill te demonteren, dat gaat nog niet echt van harte, dat ding zit echt muurvast aan de onderkant, ik vraag me af of ik hem zonder de bumper te beschadigen eruit krijg :?

De enige verschillen tussen de H4 en de H7 unit zijn de plaats van het knipperlicht bij de H4 zit ie geloof ik aan de bovenkat en bij de H7 aan de bovenkant.
Verder is volgens mij het dimlicht anders, als ik het goed heb, ik heb er even vluchtig naar gekeken omdat ik met die ***** grill bezig was.
De H4 & H7 unit hebben overigens precies dezelfde aansluiting, ik verwacht dat het dus ook daadwerkelijk plug & play is.

installeren die handel !! ben benieuwt naar het resultaat !!
 
Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM

citroene zei:
BlueBlueMotion zei:
HaukePBM zei:
En heb je de H7 lampen al thuis?
Zou je misschien een fototje willen maken van de H4 en H7 koplampunit naast elkaar?
Alvast bedankt

Ja ik heb ze al thuis.

Ik heb de H4's er ook al uitgehaald.
Ben nu eerst bezig om de grill te demonteren, dat gaat nog niet echt van harte, dat ding zit echt muurvast aan de onderkant, ik vraag me af of ik hem zonder de bumper te beschadigen eruit krijg :?

De enige verschillen tussen de H4 en de H7 unit zijn de plaats van het knipperlicht bij de H4 zit ie geloof ik aan de bovenkat en bij de H7 aan de bovenkant.
Verder is volgens mij het dimlicht anders, als ik het goed heb, ik heb er even vluchtig naar gekeken omdat ik met die ***** grill bezig was.
De H4 & H7 unit hebben overigens precies dezelfde aansluiting, ik verwacht dat het dus ook daadwerkelijk plug & play is.

installeren die handel !! ben benieuwt naar het resultaat !!
Inderdaad, resultaten willen we zien. Ik wacht al een week in spanning af of het je gaat lukken.
 
Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM

Bluemotionracer zei:
Heren hebben jullie al melding gedaan bij Pon over de slechte verlichting ?
Zolang ik niet weet wat de plannen van Pon zijn ga ik nog niet in de H7 investeren
zie mijn topic onderschrift pagina 4

Ja, ik heb bij mijn dealer officieel een klacht ingediend, en die heeft mij later in de week opgebeld, met het bericht dat de klacht bij Pon is gemeld. Hij had het er ook over dat er nu wel verstillende klachten binnen komen over de verlichting van de BM. Dus ik zou zeggen allemaal een klacht bij de dealer in brengen, dan hebben we meer kans op een oplossing. De H7 kosten, voor Pon of de fabriek eigenlijk helemaal geen drol.
 
Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM

Dat is te bestellen op ebay zag ik volgens mij.

Hey Jan nog een vraagje.
Had je op die site nou gewoon de koplampen van de Bluemotion besteld,
of van een andere model? Omdat bij bluemotion ook gewoon H7 staat.
Want ik wil ze ook binnenkort bestellen.
 
Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM

H7 & GTI grill gemonteerd !

De H7 units zijn plug & play, alles werkt !

FotoVCM7ZWQI-1.jpg

FotoK6SMPTBJ-1.jpg

FotoUTXBCTWL-1.jpg

FotoXPJIHVW7-1.jpg
 
Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM

HaukePBM zei:
HaukePBM zei:
Hey Jan nog een vraagje.
Had je op die site nou gewoon de koplampen van de Bluemotion besteld,
of van een andere model? Omdat bij bluemotion ook gewoon H7 staat.
Want ik wil ze ook binnenkort bestellen.

Ik heb op de site als uitvoering de 1.6 TDI geselecteerd, vervolgens heb ik de H7 koplampen van Hella besteld.
Volgens mij bestaat er maar één soort H7 unit voor de Comfortline/Highline.

Morgenochtend maar eens zien of ze zoveel beter zijn dan H4, het ziet er in ieder geval wel beter uit.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!