BlueBlueMotion's Polo 6R BM GTI achterbumper & einddemper !

Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM GTI achterbumper & einddempe

Ysolvis zei:
weet je dat zeker? ook dat het echt past. ik zag laatst een gti grill te koop en daar stond onder nicht fur bluemotion Big Grin
ik zou zeggen kijk naar het resultaat in dit topic! Stick Out Tongue
dat is ook een gti grilletje met een ander logo erop gezet ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM GTI achterbumper & einddempe

Gewoonjan zei:
@ Ysolvis, die gti grill is sowieso plug and play en qua prijs moet je uit gaan van 80 à 90 euro ;)
en dat van de sub ben ik ook best benieuwd naar eigk 0=)

De sub heb ik laten aansluiten door de VW dealer (bij aankoop van de auto overeengekomen dat zij dit zouden doen). Dit hebben ze gedaan met de kabelset die bij de subwoofer zat, ze zijn er geloof ik meer dan een halve dag mee bezig geweest :)
Als ik hem zelf zou hebben aangesloten had ik de betreffende kabelset niet gebruikt, maar had ik een hi-low adapter gekocht, deze sluit je bij de headunit aan op de achterspeakers, dat is veel eenvoudiger.
klik
 
Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM GTI achterbumper & einddempe

Dit was trouwens mijn vorige auto, beetje gek van carbon :) :

FotoELIV6YGD-1.jpg

Foto8TVS7FE3-1.jpg

FotoD6XFFSAY-1.jpg
 
Re: BlueBlueMotion's Polo 6R BM GTI achterbumper & einddempe

niet te merken :lol: als ik een rode 6R had (scheelde echt een haartje, kon niet kiezen) had ie nu ook vol carbon accenten gezeten :cool:
 
De auto in dit topic heb ik trouwens laatst gespot bij Hengelo (OV), ik ging richting Beckum vanaf de snelweg en deze auto ging toen de a35 op richting Enschede.
Weet niet of de auto nog steeds van BlueBluemotion is?
 
VW  6R  1.2TDI 
denk dat die hem verkocht heeft...zal iemand anders zijn ;)

maar die auto is wel carbon Heaven idd LOL

wat wel NICE is als je bij een R-Line die achterkant helemaal carbon maakt Big Grin of de lipjes aan de voorkant beetje subtiele optic tuning
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!