BlueBlueMotion's Polo 6R BM GTI achterbumper & einddemper !

Hier ook wat foto's van mijn BM.
Hij is ondertussen ook verlaagd (niet op deze foto's)

Momenteel rijd ik met de orginele wielen met winterbanden.

Binnen 2 weken wordt hij nog voorzien van een GTI grill en H7 koplampunits

FotoUV43FAQL-1.jpg

FotoMXHNIQDC-1.jpg

FotoEGEQE3QM-1.jpg

FotoSW3ATZT6-1.jpg

FotoI7EOGGXW-1.jpg

FotoFR8EHOGH-1.jpg
 
Re: BlueBlueMotion

BlueBlueMotion zei:
citroene zei:
mooie polo !!

Waar ga jij de H7 koplampjes halen ?

Online besteld in Duitsland.

Wat moet je er voor betalen en bij wie heb je ze besteld?

O, ik heb de link gevonden. Zijn dat die koplampen van 104,15 euro per stuk?
Wel raar, als je op de site dus je type Polo intikt (Polo 1.2 TDI 75 pk, dan is dit toch de Bluemotion) krijg je automatisch H7 koplampen in beeld en geen H4. Maar eigenlijk hebben wij toch gewoon een luxe Trendline uitvoering? Zal het dan wel goed werken in de BM of zal je ook de bedrading/stekker moeten vervangen. Wie hier meer verstand of informatie over heeft mag het uiteraard melden, ik ben benieuwd.
 
Re: BlueBlueMotion

graafie zei:
BlueBlueMotion zei:
citroene zei:
mooie polo !!

Waar ga jij de H7 koplampjes halen ?

Online besteld in Duitsland.

Wat moet je er voor betalen en bij wie heb je ze besteld?

O, ik heb de link gevonden. Zijn dat die koplampen van 104,15 euro per stuk?
Wel raar, als je op de site dus je type Polo intikt (Polo 1.2 TDI 75 pk, dan is dit toch de Bluemotion) krijg je automatisch H7 koplampen in beeld en geen H4. Maar eigenlijk hebben wij toch gewoon een luxe Trendline uitvoering? Zal het dan wel goed werken in de BM of zal je ook de bedrading/stekker moeten vervangen. Wie hier meer verstand of informatie over heeft mag het uiteraard melden, ik ben benieuwd.

Volgens een Duits forum kunnen ze zo omgewisseld worden, zou plug & play zijn.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!