Black & White 6C
Black & White 6C

Black & White 1.2 TSI 6C First Edition

2014 1.2 TSI First Edition Polo 6C
Merk
Volkswagen
Model
Polo 6C
Uitvoering
First Edition
Kleur
Wit
Bouwjaar
2014
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het enige wat anders is dan een standaard zijn de achterlichten en wat kleinere dingen in het interieur en dat de originele velgen gepoedercoated zijn. Ik kan alles omruilen zonder zichtbare verandering.

Ja was een beste klap, ik heb niet geremd omdat ik niet geloofde dat hij op mijn weghelft zat. Het was in de apex van een bocht met pionnen op de wegmarkering om de twee weghelften te scheiden ivm wegwerkzaamheden. Hij wilde voor mij gezien rechtsaf een industrieterrein op naar zijn werk. Officieel had hij dit punt moeten passeren, 800 m doorrijden, rotonde 180 graden nemen, terug 800 m en dan rechts afslaan naar het industrieterrein.
 
Jeetje toch erger dan in eerste instantie gedacht! Hoe ben je er achter gekomen? Hielt pijn aan je arm en blijkt die toch gebroken? Sterkte man!
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Me hand was opgezwollen en deed pijn, maar er zat nog een oude breuk bij me pink die ik niet doorhad en zonder gips heb laten genezen. Dus de dokter wilde om zeker te zijn toch een foto maken. Ja meneer, u heeft een breuk. Ja dat weet ik dat is een oude bij me pink. Nee meneer bij uw ringvinger. Kut. Gaat u maar gips laten zetten. Dubbel kut. Bij het gips zetten werd er gezegd dat er een kans op opereren is vanwege de positie van de botten. Driedubbel kut. Naja, nu wel tijd om die gozer voor alles te laten bloeden en een andere auto te zoeken. Morgen naar mijn verkoper voor een praatje.
 
@pigeon

Het geld dat de opkoper voor je total loss auto betaald (waar hij op getaxeerd word) krijg jij.
Laat je niet afschepen want ik begrijp dat jij bv je velgen er los bij angeschaft hebt,dus meer kunt vragen!
Bij mijn vriendin hebben we er nl nog 750.- bij kunnen krijgen bovenop het getaxeerde bedrag
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Wat een heftig verhaal kerel.. driedubbel kut ja dat mag gewoon gezegd worden want het zit je niet mee. Ik hoop dat die kerel voor alles waar die voor aangeklaagd mag worden aangeklaagd word want zulke mensen zijn gewoon echt het spoor bijster. Ongelofelijk voor die 20 sec tijdwinst om even door te rijden rotonde nemen en de afslag goed nemen. Schandalig. Sterkte ermee.. Hou ons op de hoogte..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Kleine update, expert is geweest, auto is total loss. Nu komt er een opkoper voor het wrak, de expert gaat de waarde berekenen en te kennen gaf dat naast de schade de auto in nieuwstaat was. Dat is positief voor de waarde. Ik ga zaterdag met een vriend alles eruit halen, die vriend werkt bij de vw en gaat morgen al beginnen met de bearlock.

Mijn geld krijg ik, mits ik het eens ben, volgende week. Dan met wat geluk die zaterdag bij de kloon kijken.

Doordat ik in het gips zit, mag ik niet rijden, maar als de auto voor de deur staat, kan ik wel alles gaan inbouwen, das dan een voordeel.
 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Het zijn onderdelen die een upgrade zijn en na demontage worden vervangen door de oem onderdelen, dus me achterlichten, me automatische achterklep set, me achterlogo, de gasveer voor de motorkap etc etc

Gelijk heb je zou ik zelf ook doen!.

Die bearlock is zeker het geld waard!. 599,- heb ik moeten aftikken..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
IMG-20181024-WA0001.jpg IMG-20181024-WA0002.jpg IMG-20181024-WA0003.jpg


Momenteel spelende, het verwijderen van me bearlock en me 12v uit me armsteun, door me maat bij de vw.

Verder net door de agente gebeld voor mijn verklaring en hoe het met me ging. Tegenpartij krijgt een artikel 5 voor zijn kiezen, het je zo gedragen op de openbare weg dat je een gevaar vormt voor anderen.

Aanklagen voor poging tot doodslag laat ik varen, ze zei dat het tot weinig zou leiden en eigenlijk ben ik wel klaar met dit verhaal.

Verder de factuur voor me banden doorgegeven aan de schade expert. Factuur voor het poedercoaten speelt nog, dit ging via me werk en staat dus niet op mijn naam.

Wordt vervolgd!
 
@Frisbie , here you go!

Oh een nieuwe gasveer kost bij de vw dealer rond de 40 a 50 euro, ik had alles "geleend" van de sloperij, gratis modje!
He pipo, ja die gasveer is een verademing. Ik maak elke week de auto schoon inclusief de motorruimte en altijd zat die haak in Me schouder te porren. Zoek op Youtube maar eens, is een filmpje met maten en oem nummer gasveer.
ik wil ook een gasveer maken aan de motorklep van de AW, gasveer 500mm heb ik gelezen is het geen scheve belasting op de klep of komt dat alleen bij openen? anders zou je zeggen twee veren maar dat is een beetje overdreven lijkt mij.
heeft de gasveer nog specialere gegevens. het type dat opgegeven wordt is ook bij Winparts te koop 18 Euro
ben benieuwd
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!