Black & White 6C
Black & White 6C

Black & White 1.2 TSI 6C First Edition

2014 1.2 TSI First Edition Polo 6C
Merk
Volkswagen
Model
Polo 6C
Uitvoering
First Edition
Kleur
Wit
Bouwjaar
2014
Status
Niet open voor verdere reacties.
Achterlogo modificatie:

Benodigheden:

- smalle, kleine platte schroevendraaier
- oud pasje, pinpas, ov, videotheek :eek: etc
- imbus scroevendraaier
- plastic wig

werkzaamheden:

- de plastic afwerk paneel aan de binnenzijde van de achterklep heeft twee handgreep gedeeltes, daarin zitten twee schroeven, verwijder deze.
- neem de plastic wig ( middelste op de gereedschap foto) en schuif deze tussen de achterklep en het paneel en klik zo het gehele paneel los.
- het achterlogo zit met drie schroeven vast, verwijder deze.
- het logo heeft drie haakjes eraan zitten, waardoor je het logo een slag moet draaien voordat je em eruit kan kan halen.
- vergeet de stekker niet ;).
- neem het logo en aan de onderzijde van zie je een kleine uitsparing ( zie foto met schroevendraaier).
- neem de schroevendraaier en wip het logo voorzichtig los, alleen op deze plek.
- neem nu je oude pas en schuif deze tussen het logo en werkelijke embleem (zie foto met pas)
- schijf de pas tot halverwege de w en tordeer de pas tot je klik hoort ( wees voorzichtig en neem je tijd)
- dit doe je zowel aan de linker als de rechterzijde van de uitsparing waar je schroevendraaier inging
- nu schuif je de pas links van de uitsparing waar je schroevendraaier inging en glij je langzaam omhoog.
- hetzelfde voor de rechterzijde.
- het kan zijn dat in het midden, de bovenzijde van de klipjes nog vastzit, doen dan hetzelfde als voor de onderzijde.
- tordeer de pas en als het goed is kont het logo los.

- schuur het gedeelte wat achter het logo zit licht op met fijn schuurpapier.
- plak alles vanaf de zijkant tot de achterkant.
- spuit het oppervlak met plastic primer.
- goed laten drogen.
- spuit een goed aantal lagen lak op het oppervlak.
- neem nu het logo en schuur deze op.
- plastic primer erop.
- drogen.
- overspuiten in gewenste kleur.
- goed drogen.

monteren in omgekeerde volgorde.

plaatje bij het praatje:
1.pnggereedschap.jpg achterlogo.jpg 6192358203_d2d0f28b11_b.jpg 4569394587_192246faab_o.jpg photo 3 (2).JPG photo 4 (2).JPG y2a7yva3.jpg
 
Lichamelijk doet wel nu wel meer pijn.
Waarschijnlijk komt de politie vandaag langs voor mijn verklaring.
Ben al aan het kijken voor een andere first edition, maar het voelt niet fijn.
Ben aan het uitzoeken of ik die ander kan aanklagen voor poging tot doodslag, omdat hij moedwillig tegen het verkeer inreed.
Begin deze week komt de expert kijken naar de auto, ik hoop daar bij te zijn.

Ik hou jullie op de hoogte
 
Is het een optie om de nog goede onderdelen van de Polo te strippen en los te verkopen? Ik weet verder niet hoe dat allemaal in zijn werk zou gaan.
Is toch ook een grote angst van mij dat mijn auto total loss word gereden door zo'n halve zool..

Hoop dat het snel beter met jou gaat en dat je toch nog een leuke vervanger weet te vinden ondanks het dubbele gevoel.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Niet te geloven dat één idioot die niet in een file wil rijden mensenlevens op het spel
wil zetten. Gelukkig kom je er goed vanaf maar dit had ook anders kunnen aflopen.
Klote voor de Polo maar zeker weten dat je een waardige vervanger gaat vinden.
Aanklagen voor doodslag lijkt me een prima idee ! Dit soort gestoorde medewegmisbruikers
moeten aan de hoogste boom gehangen worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
Is het een optie om de nog goede onderdelen van de Polo te strippen en los te verkopen? Ik weet verder niet hoe dat allemaal in zijn werk zou gaan.
Is toch ook een grote angst van mij dat mijn auto total loss word gereden door zo'n halve zool..

Hoop dat het snel beter met jou gaat en dat je toch nog een leuke vervanger weet te vinden ondanks het dubbele gevoel.
Zoals je auto er nu staat word hij getaxeerd. Dan mag je nix meer van je auto afhalen. Als je beslist om de auto te houden (zelf oplappen) dan krijg je de dag waarde min het hoogst geboden bedrag van de opkopers.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!