bi xenon koplampen

ik heb gisteren een setje originele xenon koplampen gekocht met een verloopstekker net als voor de golf 6.
alleen werken mijn grootlichten niet als ik de verlichting uit heb staan.
zodra ik mijn lichten aan doe kan ik wel seinen.
je hoort trouwens wel geluid als je aan de grootlicht hendel trek maar geen licht.

weet iemand of dit mischien een kwestie van programering is?

dankje!
 
ik heb gisteren een setje originele xenon koplampen gekocht met een verloopstekker net als voor de golf 6.
alleen werken mijn grootlichten niet als ik de verlichting uit heb staan.
zodra ik mijn lichten aan doe kan ik wel seinen.
je hoort trouwens wel geluid als je aan de grootlicht hendel trek maar geen licht.

weet iemand of dit mischien een kwestie van programering is?

dankje!

Werkt het bij jullie wel?

Hoor julli graag?
 
Rare het is alleen als contact uit staat ongeacht hoede lichtschakelaar staat. Als de contact aan is doet hij het gewoon.
Wat ik ook heb is dat mijn dimlichten altijd branden zodra contact aan staat. Zo is mijn auto afgeleverd. Is dit anders in te stellen? Mischien nordic instelling
 
Jep dat is de nordic setting, die even uitzetten en dan zou je daar ook geen "last" meer van moeten hebben ;)
nou dat dacht ik dus ook even uitzetten.
Ik ben bezig geweest gisterenavond met me laptopje. maar met geen enkele mogelijkheid kan ik het niet vinden waar ik dat nou moet veranderen.

zie ik nou dingen over het hoofd?

De lichtopstelling die ik nu heb is:

stand 0 : dimlichten voor, stadslampen voor, verlichting achter, kentekenverlichting, binnenverlichting uit.
stand 1 : stadslampen voor, verlichting achter, kentekenverlichting, binnenverlichting aan.
stand 2 : dimlichten voor, stadslampen voor, verlichting achter, kentekenverlichting, binnenverlichting uit

graag zou ik stand 0 anders willen: dagrijverlichting voor, rest uit zoals 99% van de andere auto dit ook hebben.

heel raar maar zo is hij afgeleverd wat toch niet hoort?
ik heb gisteren de dealer gebeld kwamen weer met een Kl@#T verhaal van, meneer klopt dat is op nieuwe auto tegenwoordig normaal en zelfs verplicht enz enz

kan iemand mij a.u.b helpen waar ik dit in kan veranderen in VCDS ?

dankje!
 
ik heb het nu zover voorelkaar dat mijn achterlichten uit kan zetten.
dimlichten zet ik wel uit door middel van de pennetje er uit in de lichtschakelaar.

moet alleen nog een manier vinden om de kenteken verlichting uit te kunnen zetten.

dan heb ik denk ik een oplossing (mischien niet de officiele manier) maar wel mijn oplossing als het voor de rest gene kwaad kan.

hoop jullie mij kunnen helpen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!